2009. július 31., péntek

# 94. Daniékkal

Este készültem be a városba,mert megbeszéltük a többiekkel hogy bemegyünk.Elmentem szólni Norbinak hogy jön e be,de aztmondta nemtudja.Mondom okééé.Aztán elkeztem készülődni hogy majd a fél7el megyek be./:20kor már készülök indulni erre mondja mamám hogy hová sietek elég elmenni 35kor.Erre 30kor elmegy a busz a házunk előtt.-.- na mondom fasza,az ideg szétbaszott.Felhívom Katonát hogy mivan és mondta hogy 20perc mulva hívjam vissza hogy gergővel eljönnek-e majd erre kocsival,és vissza be a városba.De sajna nem így történt,mehettem be este a 9-es busszal,így kemény 1(és egy kicsivel több)órát voltam bennt a városban.Sajna már addigra ettek pizzát a többiek szal éhen maradtam xD Elmentünk a dréherbe,Gergő meghívott egy sörre :3 Egyből elkezték kérdezni hogy mivan velem,mivan már Timivel,+mondtam nekik hova járok suliba stb..szal mivel már rég találkoztunk naggyából ilyenekről beszéltünk.Sajna gyorsan elment az idő,és jöttem is haza a fél11es busszal. :/ De azért jó volt látni azt a két barmot XD Persze Jácint nem változott,megint nemjelent meg a seggarc -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése