2009. július 1., szerda

# 79. Iskola látogatás + Harunál

Tegnap voltunk anyával elmenni a Magyar Rajzfilm Kft.-nél mert indítanak egy OKJ-s képzést.Jött velünk Haru is :D persze elaludt és nemjött ki elénk XD Szal a Lehel utcánál találkoztunk és utánna mentünk tovább villamossal.Eltelt egy kis időbe mire odataláltunk a sulihoz,de már megjegyeztem az utat,nemvolt nehéz :D Bementünk és hát egy nő beszélt a dologról,és mutatta hogy miket fogunk rajzolni.Aztán mutatta hogy számítógépen hogy néz ki a dolog.Tetszett nagyon :D Még Harunak is tetszett.
Aztán megnézte az egyik nő a rajzaim és azt mondta hogy jó stb :D Ott voltunk kb 1 óra hosszát sztem.
Anya mondta hogyha akarok maradjak még Haruval és majd este hazamegyek.Szal maradtam,de még Őt visszakísértük a stadionokhoz :D Aztán Haruval gó Westend,ott Burger King-eztünk,aztán mentünk a Tescoba,ott vettünk kólát meg egy dvd filmet.Az kemény 100ft volt XDDD Majd elmentünk hozzájuk.Nemvoltak neki otthon az elején,majd megjött az anyja,majd megjött az apja.Este még kajoltunk sültkrumplit,majd inkább elindultam fél8kor hogy le ne késsem megint az utolsó buszt XD Szal gyorsan eltelt az idő.A buszon meg elszundítottam egy kicsit xD
Röviden ennyi,de hogy majd oda fogok e járni suliba vagy nem,hát az majd még később kiderül!

3 megjegyzés:

  1. 1 óra? 30 perc volt nah jó lehet, h 35 XD

    VálaszTörlés
  2. Hm... egy DVD 100ft?! Ez az igazi TESCO-s gazdaság! ^^ És hajrá a sulival...

    VálaszTörlés
  3. Jó lehet ez a suli!=) És mien dvd-t vettetek,azonkívűl h olcsót?=D

    VálaszTörlés