2009. július 22., szerda

# 87. Nippon Groove & Rajz suliii

1.NIPPON GROOVE
Vasárnap reggel hívott Verbói hogy most ért haza Pásztóról,de nem-e megyünk mégis a pesti buliba,mert lenne hozzá kedve.Szal elmentünk :D Már 4 órára ott voltunk pesten,viszont nem volt aki elvezessen az A38-as hajóhoz.Úgyhogy útnak indultunk xD Buszoztunk,és kértünk útbaigazítást,aztán gyalogoltunk egy csomót csak úgy találomra mentünk amerre láttunk xD Időközben találtunk Doors kocsmát :D

Majd odaértünk az egyik hídhoz,őszintén szólva nemtom meikhez,és vmi fesztivál féle volt rajta :D Rengeteg külföldi,sok árus,és nép/folk zenék.
Ott leültünk egy kicsit,élveztük a kilátást :D

Aztán onnan már nemvolt messze az A38.Vettünk még piát is,sört meg bort xD
Csakhogy halljuk hogy megy vmi féle zene a hajón.De még csak 7 óra.Odamegyünk megkérdezzük hogy mi van és hát mondták hogy a mi bulink csak este 11kor kezd O.o Én meg azt nem is láttam sehol kiírva.Szal vártunk sokat,közben eliszogattuk a dunaparton a piát :D Cigit tarháltam egyet xD
Aztán jöttek az ismerősebb arcok,és a feltűnő emberek.Nah mondom ezaz akkor sokan leszünk xD Aztán ahogy átakartunk menni a hajóra ismerősökbe botlottunk :D Teso,Yoru,Teso 2 xD,Eclair meg még egy jópáran ott voltak :D Áh mondom legalább lesz olyan akit ismerek xD Aztán összetalálkoztam Nikivel is :D
Befizettük a belépőt,és lassan elkezdődött a buli.Lelehetett inni a belépőt(500ft),amiből keményen kijött egy sör ami 450 volt (Y).Eleinte kaki zene volt sok tüc-tüc xD Aztán jött pár rockosabb is,és elég jó zenéket is jáccottak.Denszeltünk egy keveset,Verbói próbált csajozni,közben még iszogattunk xD Niki bemutatott Yaonak,és mindig leütögette a sapkám siltjét grrrr.Csináltam pár közös képet is :D



Szal jó volt a buli,mondjuk néha azért unatkoztunk,meg ki si fáradtunk xD Reggel 5kor lett vége,elindultunk hazafelé ,kaptunk útbaigazítást Toffy nénitől xD De azért elősször ellenkező irányba mentünk a villamossal xD Megérkeztünk a Stadionokhoz,de még volt egy óra a buszig.Megkajáltunk,megnéztük a fényképeket amiket csináltam,pihentünk.Aztán jött a busz,emeletes,mi felmentünk a 2ik emeletre :D
Verbói hallgatta az mp3am,bár elaludt közben. xD Virított a nap,dög meleg volt.Erre elhúztam a függönyt.Aztán a mögöttem lévő vki meg visszahúzta.Fordulok hátra hogy mi a fasz van,erre meg cigány ült mögöttem és elkezd pattogni hogy "Ne húzd má el bazdmeg,belesüt a nap a szemembe" mondom "Igen bazdmeg,de én nemláttam hogy a függöny rövid és nem hosszú" erre elkezdi hogy "ne kötekedjé már mert adok egy egyet " "mondom ki kötött beléd hülyegyerek" és már egy hapi is rászólt hogy fejezze már be....aztán kuss lett,később le is szállt a rohadt retek,bírom az ilyen "húdekeményvokmertbepofázok" gyerekeket -.- Szal később meg én is elszunyókáltam,majd beértünk tarjánba.hazakisértem Verbóit,és mentem a buszhoz.

2.PANNÓNIA FILM SULI
Kedden mentem,naon izgultam hogy milyen lessz :D 9-kor kezdődött az óra.Van vagy 5 csaj,meg 7-8 fiú az osztályba.A tanár bemutatkozott,elmondta miket fogunk venni,meg még magyarázott pár dolgot.Megmutattuk egymásnak a rajzainkat,mindenki tök jól rajzol,csak különböző stílusban,de csak ámultam és bámultam :O xD A tanár mondta hogy ismeri a műfajt amit rajzolok,ő is szereti stb :J
Elsőnek azt vettük,hogy egy labda lepattan a földre,majd vissza föl.Ez egy rajzfilmben kb 5 másodperc.Ez az 5 mp 32 képkockából áll,szal 32 lap ment el rá O.o Annyira még nemvolt ezt nehéz megrajzolni,de eléggé elment az idő vele.Aztán a tanár 1ik csajét lefényképezte,felrakta a gépre,majd megmutogatta hogy kell beltenni a "Firka" programba,elmenteni,és összreakni.Majd összerakta,és elindította videóba :D Tök jó volt nézni :D Majd ismét beszélgettünk,attán mennem kellett az esti buszomhoz.Este 11-re értem haza.Tetszett a suli :D Remélem jó lessz majd később is..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése