2009. július 11., szombat

# 84. Ivászat a lányokkal :D

Tegnap msnen 1xcsak írta Barbi hogy kitalálták Andival hogy lejön Kazárra és hogy majd kint csinálunk valamit :D Mondom oké :D Kimentem a 7es buszhoz,és Barbival vártunk a buszmegbe,mert még Andira várni kellett,mert gombázni mentek az erdőbe xD Barbival ott belekóstoltunk a Royalba :D
Aztán véégre egy 20 perc után megjött Andi,előbb elmentünk hozzájuk,átöltözött,hozott kis hangfalat hogy majd halgassuk a zenét a telóról xD
Elég szar idő volt :S Hol esett az eső,hol nem...Elmentünk a Nagylépcsőhöz,az Öregek otthona elé és oda leültünk xD Bekevertük a piát,Andi benyomatta a zenét xD Tök feelinges volt xD Attán elfogyott a cucc és elmentünk Sanci kocsmájába :D Még nyitva volt,megittunk két sört,meg nyomattunk zenét a zenegépbe :D Mikro elfogyott a lóvé,volt ott egy rendes faszi és meghívott minket két kör piára :D Meg még számot is tett be nekünk :D A végén már whiskey kólát ittam xD Naon kész voltam,meg a lányok is xD
Aztán úgy fél12-éjfél körül hozzánk mentünk aludni xD Tesóm megint csak lesett hogy mi a faszt keresnek ezek itt xD Még beszélgettünk egy ideig :D És Én aludtam el elsőnek xD
Másnap jó korán felébredtem,fejem-szemem fájt.Látom mindenki alszik még.És én is nagyoooon nehezen visszaaludtam,erre kb 10perc múlva költöttek föl Andiék hogy mennek.xD Nah mondom jolvan,sokat aludtam xD Majd kikisértem őket,és zúztam vissza az ágyba.Aludtam is d.u. 1-ig :3
Szal jó volt XD Jah a fényképezőgépet elvittem,erre meg 1x kapcsolódott be.Rohadjon meg .El kell vinni szervízbe.De vagy 2 képet sikerült csinálnom,amin persze rajta sem vagyok xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése