2009. július 26., vasárnap

# 89. Pásztón :D

Pénteken bementünk Tarjánba.Ott volt Verbói,Én,Tesóm,Leila,Márk.Pár ember meg elment pásztóra.Mi nem tudtuk hogy menjünk-e,így maradtunk tarjánba.Elmentünk a kálváriára,ott voltunk egy ideig.Aztán kakukkba mentünk,cigi+sör.De este kitalálták a többiek hogy Na gyerünk Pásztóra.Persze pénzünk már alig volt (Y).Felszálltunk a vonatra jegy nélkül...később jött a kalauz xD Elkezdtünk vele beszélni,rendes volt,és végül "lefizettük" kemény 200vmennyi Ft-al xD Megérkeztünk pásztóra,megkerestük a többieket.Pont koncert volt.Persze már a végére értünk oda xD De utánna volt CD-s buli.Azon tomboltunk :D Megismertem 1-2 arcot.Közben még iszogattunk.A vége felé már csak mi voltunk,mert mindenki elment xD Magunknak tettünk be zenét is xD De a dob am még kint volt a színpadon,ott mutogatta egy pali hogykell vele bánni xd Aztán már úgy hajnali 2 körül bejöttek izomemberek és egyből elekzdtek pofázni hogy miazhogy hozzányúlunk a dobhoz,kiengedte meg stb,de aztán nemlett semmi balhé.Fél3körül,vagyis asszem annyi volt xD De nemtuti xD Elmentünk a romkertbe hogymajd ott csövezünk,mert hát inkább ott mint állomás.Márk elkezdett esti mesét mondani:"Volt egyszer egy piros nyuszika.A fülei kékek voltak. xD Elhatározta hogy elmegy élelmet keresni.Átakart menni az úton,de egy kamion kerekére felcsavarodott (nempont így mondta de vmi ilyesmi volt xD) ,ami elvitte Párizsig.Ott elvolt egy pár napig,amíg volt pénze kajára.De a nyuszika csak angolul és magyarul tudott,Párizsban meg franciául beszéltek.Úgyhogy inkább hazajött és megbaszta Dudut." XDDDD
Aztán én elbóklásztam egy kicsit :P tesóm közben beszélt Kissomossal telón,és találkoztunk velük.Koók felajánlotta hogy nála alhatunk,mert nincs otthon neki senki.Egyből felmentünk,de ránk bízta a lakást hogy ő még elmegy vhova Somossal XDXD Még az ajtót is bezárta,kisem tudtunk menni XD Szal csak mi voltunk náluk,kajáltunk,tvztünk,később meg idegbetegül elekezdett kopogni egy hapi hogy ne zörögjünk stb közben meg nem is hangoskodtunk O.o Aztán Dudu meg Leila befeküdtek egy másik szobába.Én,Márk,Verbói meg egymás mellett xD Ááá de szar volt,Márk horkolt,meg forgolódott össze vissza,alig aludtam tőle az elején még xD Aztán az eső is elkezdett esni -.- Később Verbói lefeküdt inkább a földre aludni xD Attán én is elszunyókáltam,de néha Márk fel-fel költött,mert összevissza dobálta a kezét rohadjon meg xD Reggel felkeltünk,mindenki tök fáradt/másnapos.Dvdztünk,bár annyira nem figyeltünk rá.Ment a sok hülye szövegelés xD Aztán elindultunk a vonathoz.Ami csak két óránként jár...és hát naná hogy még volt egy óránk rá.Közben attól féltünk hogy majd ledobnak,mert nincs lóvénk már.Kitalálta hogy gyalogoljunk le egy megállót xD És így is lett,40perc aladt legyalogoltunk egyet.Jött a vonat,fel rá,tudtunk menni vagy 3 megállót Terennyéig,mert időközben jött egy nő kaller,és ő már nemvolt rendes,ledobott a gecibe XD Verbóinak még odaadtuk a maradék aprót hogy menjen haza busszal.Így lett...remélem hazaért épségben,mert nemtom hogy azóta mi van vele XD Azért nemjött velünk,mert később Márk felhívta az anyját hogy jöjjön el értünk autóval,és Ő már nemfért volna be + rajta kívül mindannyian Kazárra megyünk.Na mindegy,persze időközben Duduék előszedtek 500ft-ot és elkeztek fagyizni -.- Márkal meg cska lestünk,hogy csövezünk,jegy nuku ,náluk meg ott a lóvé...és még én vagyok a sóher (Y) Leültünk,vártunk hogy jöjjön Márk anyja.Közben volt vmi wolksvagen autó bemutató,sok egyedi kocsi ment az utcán.Meg volt vmi esküvő is.Márk: "Milyen hülyeség már,egy csomó ember összegyűl hogy megnézzék ketten hogy smárolnak." XD Aztán jött Márk anyja autóval,egy 20perc alatt hazaértünk.Lezuhanyoztam,kaja,gép,aztán alvás xD Jó volt,már rég voltam ilyesmi bulin :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése