2009. július 13., hétfő

# 85. Gabival iszunk és autókázunk xD

Ez még szombaton volt.Gabi kihívott a Sanciba.Úgy volt hogy alkoholt nem iszom.Először nem is vettem csak 7UP-ot.xD De hát ugye beszélgettünk és hát csak rávett hogy igyak sört.Sőt még Őt is meghívtam.xD Szal dumáltunk,meg fogadtunk is.Aztán tettünk zenét a zenegépbe is.Sanci az meg énekelt xD Jó kedvében volt xD "Jobban éneklem a számot mint a Deák Bill Gyula" xDD Meg kérdi a felesége tőle hogy "Én mit énekeljek?" erre Sanci "Mért vagyok Én hülye" XDD
Később jött egy kisgyerek,talán Arnold a neve nemtom xD Van vagy10éves.ÉS az apja vett neki egy Ladát.Gabinak több sem kellett,mondta hogy hagy menjen már egy kört xD Oké.Gabi vezet,én anyósülésen,kis srác hátul xD Megyünk mint az őrült,Márk háza előtt a fák közt Gabi megforgatta vagy 6x a Ladát,egyszer azt is hittem hogy nekimegyünk a fának,de Gabi elkapta a kormányt xD Megyünk tovább ki a dombon,ott is Gabi keresztbe vágja,de majdnem felborultunk,naon megdőlt az autó xD Aztán ki a dombtetőre,ott volt Bozsik a nőjével,és csak lesett hogy kik ezek az őrültek xD Aztán gyorsan vissza Sanci utcájába.Gabi megáll,és mondja a gyereknek hogy na azt a pár métert vezesse már le,és álljon le,hogy a kisgyerek apja ne lássa meg hogy Gabi vezette az autót.Hátra ültem,kisgyerek a kormányhoz,Gabi meg mondta neki hogy mit hogyan kell.Persze azthitte hogy azért vmit tud a gyerek.Közben meg a faszt.Kemény 10métert mentünk,és kocsma előtt álló autót telibe kaptuk -.-" Mármint az oldalát végigsúroltuk.Na mondom fasza.Egyből kiszálltunk a kocsiból.És Gabival el is köszöntünk xD Mentünk vissza vagy 10métert és pont jött a polgárőr autó,mi meg kedvesen mosolyogtunk xD Végülis a kisgyerek hibája volt,a fasznak neki az autó ha nemtud vele menni nyomorult 10métert.
Gabi meg idegeskedett,hogy majd biztos neki basszák meg a száját xD Én meg nyugtatgattam xD De aztán ma nem szóltan neki semmit :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése