2009. augusztus 2., vasárnap

# 95. Nosztalgia

Ma este Nosztalgiáztam egyet :D Az egész Barbinál kezdődött amikor elkezdtünk egymásnak képeket küldeni :D Aztán meg régebbieket is :D
Elkeztem nézegetni a képeimet.Régen meg írtam ki CD-t amin olyan zenék voltak amiket régen hallgattunk haverokkal :D
Pl Brigádtól a Punxerelem :D Sajna azóta a banda már feloszlott mert utánna jártam XD
Volt még Bodiyar.na azt naon szerettem régen :D Alvin és a mókusok-Miért,Hívnak Köcsögnek és Hétköznapi Csalódások-Ostoba XDXD Ezt ordítottuk régen XD
Nagy sláger volt még a Ossián-A rock katonái és a Tankcsapda-Szappanoperák szám :D áá..meg Márk mindig a Republic-Jó reggelt kívánok számot rakta be a zenegépbe XD

Régi képek XD *égés* Direkt olyanokat rakok be amin hülyén nézek ki :3
2003 OMG XD


2005 tájékán


2006


2007 XD


Ez is 2007



2008


2009

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése