2009. július 15., szerda

# 86. Anyával Pesten

Ma pestre mentem anyával,mert el kellett intézni a sulis dolgoakt.Szerződéskötés,számlát írtak stb.Hát kibebaszottul meleg voooolt~ennyire még sosem volt melegem.Elsőnek nem is jó helyen szálltunk le a villamossal,még eggyel tovább kellett volna menni xD Na mind1.Beértünk a suliba,azt elintéztük egy 15 perc alatt.Kedden kell mennem.Kiváncsi vagyok milyen lessz :3 Aztán elindultunk hazafelé a villamossal.Egyszercsak megáll.Mondom wtf?Erre bemondták hogy szálljon le mindenki mert nemmegy tovább a villamos.Na mondom jólvan.Elkezdett mindenki átmenni a másik oldalra a buszhoz.Mi is mentünk.De egy kurva busz nemjött 20perc alatt szal elindultunk gyalog.Legyalogoltunk vagy 2 megállót,és pont akkor jött a busz,rajta voltak azok akik a villamosról leszálltak.Felszállunk,megyünk 1 megállót,és mondják hogy végállomás.Na mondom jóvan,sokat haladtunk.Átszaladtunk a villamosmegállóba hátha majd jön...hála az égnek 5 perc múlva jött is.Beértünk a stadionokhoz,vettünk innivalót,és mentünk a buszunkhoz.Már dög fáradtak voltuk.Beértünk tarjánba és ettem sültkrumplit a mekibe meg jóó hideg kólát ittam.:3 Szal jól kifáradtunk,aztán este a tvben láttam a hírekben,hogy ma volt a legmelegebb idáig az évben,és a villamos azért állt le mert a hőtől megolvadt a sín.LoL

Jah és tarjánba mikor reggel indultunk.Kis cigánygyerek odamegy az információs pulthoz:"Jónapot,meilyik VÁGÁNYRÓL indul az xy busz?" XDXDXD nem vonat ez fiam xDD

1 megjegyzés:

  1. nem megolvad a sín, hanem a hőtágulástól deformálódik! Kedves Blogger ugyebár a vas 1350 fokon válik képlékennyé!

    VálaszTörlés