2009. július 9., csütörtök

# 82. Hétfő-Szerda

Hétfőn elmentünk papámékhoz tetőt javítani.Vagyis én csak kicsit segítettem mert meleg volt és a fene sem szenved a tetőn 30fokban xD Papám tök süket,felidegesítette fateromat is xD Apa:-Nem kell szög!
Papa:-Jaja,tudom hogy kell szög!
XDDD ennyire süket
A lényeg hogy a végén kaptam 5 ezer forintot :D Szal ez most jól jött.+letarháltam őket két 10 ezer ft értékű könyvről xD Ők már úgysem olvasnak xD

Kedden elmentünk Szabolccsal biciklizni.Ki a tufához.35 fok melegbe.Hát kifelé szinte csak toltam a bringát mert azt hittem ledőlök róla xD
Aztán csak kiértünk,a látvány fasza volt.De tovább mentünk az egyik régi kőszínt fejtő helyhez.És onnan keztünk el be vissza menni, a jó lejtős terepen. SZabolcs az első 100méterben elszállt a bicóval XDXDXD Szétbaszta az egész derekát hátul,full vérzett neki meg kurvára felhorzsolta xD Én meg jót röhögtem rajta (A) xD Aztán egy 10perc alatt visszaértünk a faluba,olyan gyorsan gurultunk visszafelé.Én is majdnem elnyaltam mert csúszós-homokos volt az út xD SZal jó volt.(Y)

Szerdán anyámmal bementünk a munkaügyibe,ott ismerünk egy hapit.Mondta hogy segít nekem ha bármi gond lenne.Képzést is mondott,de villanyszerelő meg ilyesmi kurvára nem érdekel xD Mutattam neki a pesti suliról a szórólapot.De aztmondta zsebre dolgoznak mert OKJ-s képzésért nem számíthatnak fel ÁFÁ-t.Hát a papíron pedig rajta volt az áfa xD Meg azt mondta hogy oda szerinte ne menjek,azzal nemtudok elhelyezkedni.Legalábbis itt nem.Akkor fel kéne költöznöm pestre.De arra meg ugye nincs money.:/ Most meg teljesen megzavarodtam hogy na mi legyen,hová menjek,mert már lehet Egerbe kéne.ÁÁÁÁÁ.És még útközben hazafelé hívta anyámat a mobilon Pestről a nő aki beszélt a suliról.nemvettük föl xD Szal most megvagyok kavarodva,pedig el kell döntenem....jó kérdés hogy mi lessz :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése