2009. július 27., hétfő

# 90. Bográcsozás

Vasárnap már reggel fél11kor elindultam Gabihoz Bográcsozni. :D Épp mikor odaértem akkor kelt fel nemrég xD Beültünk a gép elé egy 20percre,és közben megittunk egy sört. xD Aztán kimentünk a hátsó udvarra és elkezdte a papája és a mamája csinálni a kaját :D Mi közben söröztünk,és kártyáztunk és beszélgettünk.Úgy fél3 felé lett kész a kaja.Nagyoooooooon finom volt *nyálcsorgatás* mellé még bevágtunk pohár bort. Naon jól laktam a kajával wáá xD Közben megjött unokatesója meg keresztszülei Gabinak,ők is kajoltak mi közben söröztünk xD Aztán később megéheztünk,szal megint ettünk egy tányérral gulyáslevest xD De ez már estefelé volt.Aztán pár sör után Gabi rászedett hogy gyerönk fel a Saniba xD Nah mondom jóvan,ma sem érek haza túl hamar xD Felmentünk,de már énnekem annyira tele volt a hasam,hogy nem ittam csak 1 sört.Gondolom mert egész nap TÉNYLEG nem ittam semmi vizet xD Zenéket tettünk a zenegépbe,voltak még ott 2-3an velük beszélgettünk.Aztán elkezdtek billiárdozni,beszállt Sanci is xD Gabival néztük őket :D Sanci nyomta a szöveget " na még egy esélyt adok hogy nyerjetek"..persze az a még 1 esély már 100x-ra ismétlődött meg xD De aztán keztem elfáradni,a hasam is fájt,már szédültem is xD Álmos is voltam.Mindig mondtam hogy "Na már megyek" a többiek meg "Még hová?"...szal nem is jutottam haza csak úgy hajnali 2 körül xD LoL egész napomat és estémet Handó Gabival töltöttem xD Ilyen sem volt még xD DE am jó volt :DDD

Én:Kám on Bodri ,Letszgó ,Kemping Szerkó
Gabi:Hogy is van? Kám on Bodri ,Letszgó ,Szerking Kempó?
XDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése