2009. július 4., szombat

# 80. Vizipipa Szabolcsal

Tegnap péntek volt,azt vártam hogy majd valaki hív be a városba bulizni,de senki nem hívott :(
Andika,vagy Verbói ..akárki..szal otthon maradtam unatkozni :/
Késő este Haruval is összevesztem...mind1

Ma kurvameleg van xD Felmentem Szabolcshoz,úgyis tesómék elfoglalták a gépet.Dumáltunk,zenét hallgattunk. Meg Legóztunk XDXD Sztem tök jó játék :3
Aztán Szabolcs kitalálta hogy vizipipázzunk eggyet. zöldalma ízű izét tett bele,szal jó volt.
Egy fél óra alatt kivégeztük xD Közben megtanultam vééégre karikát fújni xD Eddig soha nem tudtam.
Szal ma megérte felkelni,délután fél3kor xD

2 megjegyzés:

  1. hogy kell karikát fújni?! T_T

    VálaszTörlés
  2. Csücsörítesz a száddal majd az alsó ajkad "fel emeled" mintha "u " betűt mondanál :D és ennyi :D

    VálaszTörlés