2011. július 11., hétfő

# 313. Sanciban és Strandon + vmi cucc az égen :D

Pénteki napon elmentünk Norbiva sörözni Sancihoz.Egész nap csörgettem am,alig tudtam elérni,aztán kiderült hogy dolgozni volt,de az utolsó pillanatban végre elmentünk :D Eleinte sokan nem voltak,aztán betoppant 4 srác,Sancinak is mondták hogy majd még lányok is jönnek,és végül eléggé sokan lettünk.Ritka az ilyen sancinál :D lehúztam őket cigiről is xd Norbival söröztünk,meg ittunk felest is,és nagyon K.O. lettem.Megkérdeztem a többieket hogy mit keresnek itt,és mondták hogy xy helyről jöttek ide,és a Kulcsosházban szálltak meg.De sokat nem beszéltünk velük csak néha odaszólogattunk xd Aztán zenegépeztünk si tettük be pár számot.Az gáz hogy nem tudom mikor léptünk le,hány órára is érhettem haza :S A hazafele menetel nagyon homályos *nagy dicsőség igen tudom -.-* ,de jó este volt.

Szombat éjjel/hajnalban láttam valami érdekes dolgot ami nem tudom mi volt.Kimentem az udvarra hajnali 3 körül és ahogy az eget bámultam feltűnt egy piros és fehér fénypont.Hangja az nem volt.A repülőt egyből kizártam mert annak 3 fénypontja van,a műhold jutott eszembe.Na de amit ezután csinált nem tudom hova rakni.Elkezdett jobbra majd balra menni,aztán megint jobbra,de elég gyorsan.Ekkor megállt egy 5 percre.Mikor épp beakartam menni,elkezdett megint mozogni,de semmi állandóság nem volt benne,kb úgy össze vissza ment mint amikor egy légy röpköd de olyan "lágyan" siklott az égen.Na ekkor mondom kint maradok végig és megnézem mi történik vele.1 órán keresztül hol állt egy helyben,hol fölfelé repült,hol lefelé vissza ahonnan elindult,és hol össze vissza.De nagyon gyorsan!Én meg lestem hogy mi a ...?:D Elkezdett hajnalodni,már az összes csillag eltűnt,csak az az egy dolog nem.Egészen fél5ig néztem amikor szem elől vesztettem :D Egyébként nagyon sokat haladt fölfelé,mert egy nagy diófa fölött láttam meg,és az udvarunk közepén van egy ruhaszárító kötél,ahoz mértem be a fénypontot.Elején még bőven alatta volt,a legvégén pedig már föléért 3x annyi távolságnyira.Mi a franc volt?:D UFO-ra nemnagyon gondoltam,mert azt nem szokták másfél óráig megfigyelni vagy de?De műhold és repcsi nem csinál ilyet.Ezután lampion jutott eszembe,de akkor ezt vkinek az erdőből kellett volna meggyújtania amit nagyon kétlek,meg itt parasztfalván ilyesmit senki se szokott venni :'D

Most vasárnap pedig strandra mentünk a családdal,Bogácsra,meg tesóm bnője is jött.Elment..rég voltam már strandon.De így kicsit unalmas,hogy nincs ott egy haver sem és nem lehet kivel baromkodni..Anya apával,tesóm bnőjével,én meg lesek mint egy birka :/ Na de kurvajót kajoltam,szokás szerint sültkrumpli + kirántott hús+ a hideg sör.Jól fel is puffadtam xD Később még Magnum jégkrémet is ettem.Elúszkáltam a nagy hidegvizes medencében,meg volt egy kicsit melegebb,de ott nem sokáig lehetett bírni.Pár képet csináltunk,de nem teszem fel őket,nem akarom mutogatni az izmos testem xDDDDDD
Nah bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése