2011. július 8., péntek

# 312. Két újabb rajz és könyv

Mikor még a mátrai kalandparkban voltunk,elmentünk sétálgatni a környéken és voltak standok kitéve.Kaját,szuvenírt meg könyveket árultak.Volt egy könyves stand,kivan írva hogy "100ft"..mondom mi a..?XD Na megnézem hátha van valami értelmes könyv,és csodák csodájára volt egy mini japános,úgy 160 oldalas kis könyv.Igaz szerintem megvan már vagy 10-15 éves is,de megvettem,mert most hát 100ft-ért simán megéri XD Röviden annyi,hogy egy riporter írta, mikor a magyarok kimentek valami atlétikai versenyre és ezt írja le.Persze körbenéztek japánban,programokra mentek,meg rendezvényekre.Am nemrossz kis könyv,nagyon old school xD
Rajzról meg annyit,hogy mivel utoljára írtam hogy Spike volt a régi kedvencem,lerajzoltam őt.De nagyon ideges voltam,mert a rohadt színesekkel elcsesztem a rajzot :S Olyan csúnyán fognak,mert már régiek,és még értelmeset nem vettem...Rányomom rendesen és tökre "csíkosan" fognak,meg kihagyásokkal.Főleg nehéz volt kiszínezni,hogy két A4-es lapot raktam össze ,hogy nagy legyen a kép.
A másik rajzom pedig,egy tradicionális japán rajz.Mondom olyat még úgysem rajzoltam,meg a kis könyv olvasása után ilyen fílingem volt.Keresgettem képeket,de csak ilyet találtam.Egy szamurájt ábrázol karddal.De hogy előtte mi van fogalmam sincs,én valami sziklának nézem talán XDDD Szal nem tudtam kivenni mi lenne,de a lényeg hogy úgy rajzoltam le xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése