2011. július 4., hétfő

# 311. Régi rajzok+haverok rajzai :D

Két haverom,7 és Roland készített két rajzot,amin ők+Csilla+Én szerepelek :DD Hát a fekete fehéren rohadtul szakadtam,akinek megmutattam azt mondták tökéletesen ellettem találva ,hát kössz XDDD A színes is teccik,azon meg laza vagyok :DD
7 blogja és rajzai akit érdekelne:
http://7blogja.blogspot.com/

Éééés megtaláltam nagyooon régi rajzaimat :D Ezek még az elsők voltak,sajna dátum nincs rajtuk,de 2006 elejére tenném őket.Amikor az A+ csatorna elkezdődött az animékkel.Hát ezek ultra gagyik,de vicces XDDD Kiddi Gradeből van,.meg Misty pucsít,na szal szakadtam rajta maikor megláttam őket XDD Nosztalgikus érzés kapott el :D

Emlékszem az egyik kedvenc figurámat,Spike-ot a Cowboy Bebopból többször is megrajzoltam.Hát most azért már szerintem sokkal jobban megy a rajz és a színezés mint annó :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése