2011. július 31., vasárnap

# 321. Hetesi karaktere és manga oldalak

Hetesi,alias 7 haverom megkért,hogy rajzoljam már le az egyik saját karakterét.Na mivel ő szuperhősöket rajzol többnyire,az meg nem az én világom ezért csak ilyet tudtam kihozni a dologból,jobbat nem,mert nem szoktam ilyeneket rajzolni.Az eredetileg plüssmaci karaktert megváltoztattam egy bazi nagy döggé xd Ő gépen színez,én kézzel.A köpenyét viszont sárgára színeztem,de a többi dolog megegyezik rajta.Ez lett a végeredmény:

És most jöjjön az én világom :D Mivel nagyon kiszeretném adni a mangámat,ezért kigondoltam egy új tervet.Van ugye egy nácis,amit már mutattam itt a blogomba.Abból elég kevés oldal van kész.Mivel animecon októberben lesz,addigra kizárt hogy befejezzem,még rengeteg oldal kell hozzá,ugyanis elakarom érni a 200 oldalt hogy egy kis kötetnyi vastagságú cucc legyen.Ezért előszedtem a régit,amiből már 50 oldal készen van.Még rajzolok hozzá körülbelül 10-et és ezzel azt be is fejeztem.Az az ötlet jött még hogy rajzolok még 3-om kisebb történetet,egymástól eltérő jellegűeket pl egy romantikusat,egy horrort stb Így meglenne a 200 oldal,és akkor egy kötetben kiadni,ami tehát tartalmazna kb 3 történetet.Nagyobb is az esély,hogy így ezt megcsináljam mint a másikat amihez még sokkal több rajz kellene,és azt már rövidre nem tudom elkészíteni,csakis egy kötetesre.Nem tudom milyen ötlet,de remélem sikerülni fog.Itt egy pár oldal a régi mangából elég gyenge minőségben lefényképezve,hamarosan kijavítok pár oldalt belőle,elkészítem a maradékot,közben pedig gondolkozok az új rövid storykon is,és már eszembejutott a horrorhoz pár fasza képkocka.Na bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Úristen!!!Ez nagyon jo!Csak igy tovább!Reméllem hamar láthatok belölle majd.Kérhetek Tiszteletpéldányt?:)))...Heist

    VálaszTörlés
  2. szia.köszönöm szépen remélem valamikor sikerül kiadni:D

    VálaszTörlés