2011. július 18., hétfő

# 315. Gilbert,rajz és egy kis áltudomány :)

A mostani bejegyzésnek szintén semmi köze japánhoz!:D
Ugye ITT írtam hogy vásároltam két könyvet.Egyik A.Gilberttől volt.Később őt megtaláltam facebookon,akárcsak Bauvalt.De nem hittem volna hogy mitn Bauvallal,vele is levelezek :'D Sőt Ő írt nekem.bejelöltem,de rendes volt,írt egy levelet,hogy sajnálja,de nem jelölhet vissza,mert a rokonokkal akarja tartani a kapcsolatot,és ha túl sok az ismerőse átláthatatlan lesz az egész üzenőfala,de ajánlott egy másik oldalt.Ami igaz is.De sz*rhatott volna bele,és max visszautasítja és ennyi :D Na bírom az ilyen embereket,akik nem beképzeltek és nem vannak elszállva maguktól.
Egyébként bazi nagy nyári unalmamban csináltam egy másik blogot is.Kriptozoológia.Azért választottam ezt mert ezzel már régóta foglalkozom,és úgyis kevés magyar ír róla.Akik a blogomat olvassák,biztosan kevés embert érdekli ez a témakör,de hátha...:D
Itt az oldal:
http://kriptozoologia.blogspot.com/
És itt a facebookja:
http://www.facebook.com/pages/CryptozoologyHungary/142600809154216
Még csak most kezdtem,szal sokminden nincs rajta.

na de hogy rajzban se legyen hiány,itt egy újabb dínós rajzom xDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése