2011. július 24., vasárnap

# 318. "Kibékülés"

ITT írtam róla,hogy összevesztem az egyik barátommal.Tegnap találkoztam vele.Erőt vettem magamon,hogy beszélni kellene vele.Sanciba véletlenül összefutottunk.A problémáról keveset beszéltünk,úgy láccott egyikünk se akarja nagyon felhozni a témát,de mondtam neki,hogy nagyon haragudtam rá és eléggé felidegesített.Az az igaz barát aki bármit megbocsájt.Hallottam ezt egyszer..vagy inkább az egy hülye?Nem tudom,haragot már nem érzek,a hetek alatt elgyengült,inkább csak csalódott vagyok.Csalódott,de a társasága hiányzott.És kiderült,hogy ez nála is így volt.Beszélgetni jól esett,1 perc nem telt el úgy hogy ne tudtunk volna egymással miről beszélgetni.A volt veszekedést végül nem tisztáztuk,de úgy váltunk el egymástól,hogy többet ilyen ne forduljon elő.Kíváncsi vagyok mit hoz a jövő vagy majd megint csalódni kell?..remélem nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése