2011. július 27., szerda

# 320. Szabolcsnál party :D

Hát nagy partyról nem beszélhetünk,inkább csak ilyen baráti ivászatról :D Én,Szabolcs,Máté,Dudu összeültünk,mert Szabolcsnak nincsenek otthon a szülei és ki kellett használni az alkalmat egy kis bulizásra :D Vettünk sört és Jim Beam Whiskey-t az estére.Este 7 órakor mindenki felment Szabolcshoz,máris kevertük a whiskeyt kólával :D Annyira azért nem vagyunk kemények hogy magába igyuk xD Főleg hogy én nem is szoktam csak sörözni xD Na de szépen el is fogyott így is elég hamar.Közben persze tettük be a zenéket főleg ilyen old school hülyeségeket hogy Coco Jambo meg Captain Jack XDDD labdával is szórakoztunk, hogy próbáljuk pörgetni az ujjainkon,de csak Szabolcs tudta megcsinálni xD
Jah és van pár kardja meg katanája a falon dísznek.Egyiket levettem és megtanultam egy trükköt, na ezt csináljátok utánam, ilyet csak a profi bűvészek és fakírok tudnak XDDD

A visszatétele a helyre már nem volt ilyen sikeres,szerencsésen ráejtettem egy másikra és a földre esett vagy 3-om kard,még szerencse hogy nem a lábamra XD
Piálás közbe egyszer ettem is Szabolccsal,mert megéheztünk,de olyan jól esett a jó húsos szalonna nyamm xD Persze a sör is fogyott rendesen,és olyan sokáig beszélgettünk meg elhülyéskedtünk, hogy azon vettük észre magunkat hogy már hajnali 4 óra xD Máté és Dudu elmentek,elvielg haza,aztán kiderült hogy Dudu Máténál aludt,énnekem nem esett jól lelépni,meg már hova másszak haza 4 órakor,szal én ott maradtam xD Én csináltam magamnak egy fasza fekvőhelyet a földön xD Rá fél órára már aludtunk,Szabolcs szólt hogy majd lehet beszél álmába,erre nem elkezdett pofázni fél óránként és arra keltem föl?xD Volt úgy hogy nem is magyarul,még ott is az utazásait szervezi?xD LOL
De sokat nem tudtunk aludni,már fél 10-kor felébredtünk.Én mondom tépek haza..hazamentem,lezuhanyoztam és 1 óra fetrengés után végre sikerült vissza aludnom,egészen délután 4-ig xD Na és most jöjjön pár értelmes kép amit csináltunk xD




Egyébként még aznap délután elmentem biciklizni Szabolccsal,de jó nagy barmok voltunk,mert ugye esős idő volt,mi meg kimentünk a domboknak a kis úton és kurvára saras lett a bicikli xD Annyira hogy 6 centi vastag sár is ráragadt,és nem tudtuk hajtani a bicót o.o Úgy kezdtük el kaparni róla faággal xD Aztán nagy nehezen elindultunk, és náluk mostuk az enyémet is,de alig jött le róla xD Több mint egy órát szenvedtünk vele,és végül ott hagytam,mert mondom így nem viszem haza xD Majd remélem megszárad és akkor könnyen lejön róla xD Durva volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése