2011. július 22., péntek

# 317. Tündéres rajzok


Ezt teszi a nyár ha unatkozik az ember és még rajzol is! :D
Szóval a lényeg annyi,hogy régen volt két kiscsaj aki átbaszta a fél világot,hogy tündéreket fotózott le :D Cottingley Fairies fotóknak hívják őket.Akkoriban terjedt csak el a fényképezés és még csalni sem nagyon tudtak,így bevette mindenki a dolgot :D Rá 80 évre vallották be hogy kamu a dolog :D
Erről jutott eszembe,hogy lerajzolom nagyjából a tündéreket és készítek hasonló képet :D Ilyet még úgysem csináltam és nem is rajzoltam.Sajnos a képek elég kicsik,amikről letudtam másolni őket,így nem láttam minden részletet:
Ezek is felvannak javítva,az eredeti képek úgy néztek ki mint a legfölső barnás,töredezett kép.
A rajzokat nagy rajzlapokra rajzoltam,hogy a figurák méreteit is nagyjából eltaláljam,tehát jó nagyban kellett megrajzolnom őket.

Csak ezt a 3-om figurát rajzoltam meg,a legfölső legelső képről a 4 táncoló tündért már nem esett jól xD Ezután jött a nehéz rész,hogy pontosan kivágjam a lapról.Mondom teszek egy próbát legelsőnek a kedvencemmel,a törpével,meg szerintem az is sikerült a legjobban.Hát elbabráltam vele egy ideig,mire pontosan kivágtam xD
Ezután kimentem szépen a kertbe,hogy az eredeti képhez hasonlóan egy kicsit legyen füves a terület,és legyen 1-2 fa is a képen.Annó még ők gombostűvel állították meg a figurákat,de nekem olyanom meg nemvolt,aztán felragasztottam fogpiszkálóra,de úgy meg eldőlt,szal az istennek sem akart megálni a törpe xD Így a kezemmel fogtam meg a kezét,mert a képen a lány is hozzáér egy kicsit.Mikor megcsináltam a képet nagy nehezen(mert a nap ráfénylett a papírra és sz@rt se lehetett látni a rajzból),bementem és átszerkesztettem a képet hogy hasonlítson az eredeti régire :D A fekete-fehérek nem az eredeti képek,csak felvannak újítva.Szóval ez lett az eredmény:

Egy kicsit hasonlít,pontosan nem tudtam olyanra megcsinálni ,és a törpe még így is sokkal kisebb ,pedig elég nagy lapra rajzoltam xD De mivel ez is csak úgy állt meg, hogy fogtam a figurát,a többit már nem vagdostam ki,azok a "levegőben" lettek volna,így olyan képet el se tudtam volna készíteni,szóval csak eltettem szépen a rajzos mappába :D
Hát ennyi lett volna,gondolom ilyet még senki sem csinált xD Byeee~~~~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése