2011. március 31., csütörtök

# 288. Ki az igaz barát?


1.)Akivel mindig jól érzed magad,akivel bármit megtudsz beszélni,akivel bármikor jól esik elmenni bárhová,aki soha nem ver át,akire mindig számíthatsz stb stb
2.)Aki átbasz,aki hazudozik,aki szarik a pofádra addig míg rád nem kényszerül,aki beszél össze vissza,aki sok ocsmány dolgot vád a fejedhez,aki keveri a szart,aki teljesen másképp mondja el a régi emlékeket ahogy te ezt eddig gondoltad stb

Az első pontot egészen így gondoltam az előző hétig,de aztán telibe kaptam a második pontot pár nap leforgása alatt,és ráadásul pont olyan személytől akitől főleg nem vártam volna ^^
Most persze utána jött az hogy az egész csak vicc volt!
a)ez is csak kamu,és a szánalmasság netovábbja
b)vicc?ez neked vicces,hát tudod kinek bazd tönkre az idegeit,marha vicces volt,mehecc viccelődni mással
Ezután persze jött az hogy hát bocsánat,hát béke láv end písz,hát hogyne én nem felejtek ilyen könnyen,meg nem vágom rá hogy okéé semmi baj^^ persze semmit nem ismer be,ugyanazt gondolja mint eddig,csak észrevette hogy rajtam kívül télleg nem számíthat másra,és fél most már hogy egyedül marad...

Na de hogy enyhítsem a sok rosszat,készülök a pénteki Orochi koncertre és Shoxxra :D
Már nagyon várom,remélem jó buli lesz,meg újra találkozok Pixievel meg a többiekkel :D
Napközbe elszórakoztam Reitához hasonló képek készítésével xD Valaki szerint hasonílt az arcformám és a szám rá teljesen,valaki szerint nem,de nem érdekel,elütöttem az időt és kész xD hajat persze lehetetlen olyanra beállítani,mesterfodrász kell hozzá xD

8 megjegyzés:

  1. bocs h így ismeretlenül írok.. csak nem lehetett kihagyni h már ne írjak xĐ meg ez a Reitas kép *-* sztem tökre hasonlítasz rá :D:D *.*

    VálaszTörlés
  2. köszi szépen,nyugodtan írhatsz,jól esik :D

    VálaszTörlés
  3. (áá nem mutatja rendesen a nyappy-t T_T)

    VálaszTörlés
  4. wiiii >-< O(≧∇≦)O szerintem is nagyon cukii >-< fuu tökjó képeid vannak>-< <3

    VálaszTörlés