2011. június 30., csütörtök

# 310. Erich von Daniken DVD-k ( és 15 ezer látogató)

Thank you,megint 5 ezressel tovább léptem :D a következő cél a 20 ezer :D Mai nap elérte a blog a 15 ezer nézettséget :D kössssssssssssszzíí >.<
Végre megérkezett,rendeltem egy díszdobozos DVD csomagot!2 napja rendeltem meg és már meg is jött a cucc.Erich von Daniken legújabb filmjei vannak rajta,3 DVD-t tartalmaz.Daniken az egyik író akinek olvasom a könyveit,csak néha összeüt pár dokumentum filmet is :D Akit érdekel hogy miről is ír az nézzen utána nem írom le mert hosszú lenne,de nem a megszokott történelemről ír...még nem néztem meg de majd hamarosan neki látok :D Mindegyik dvd másfél óra hosszú kb.Volt hozzá egy ajándék könyvjelző is :D
Mondtam,japánon kívül más is érdekel..xDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése