2011. augusztus 2., kedd

# 322. Konditerem,Andikával,Új Könyv és Rajz :)

Hétfőn új élet indult! xD Mondom változtatni kéne azon,hogy délután 3ig döglöm és hajnalig gépezek.Márkkal és Szabolccsal konditerembe kezdtem járni. xD De kajak xD Úgyhogy fél év és én leszek arnoldsvájcenegger xd De am nemrossz, sőt kifejezetten jó. Van egy pár buldózer pali is XDD De rendes mindenki,meg télleg jobb így hogy korán kelek fel,mert am reggel megyünk mindig 7 órakor és így estére álmos leszek sokkal hamarabb. Csak ne hagyjam abba...
Aztán Andikával is voltam ,mert hazajött és már rég találkoztam vele :D Mentünk a jáccótérre és a faluba is lenéztünk.Mindenről dumáltunk :D Szőke~~~
Egyébként vettem egy újabb könyvet,mivel az itthoniakat már mind kiolvastam megint csak...Ezt is Daniken szerkesztette, korában vettem már hasonlót :) 320 oldalas,már 50-et ki is olvastam belőle.Nem rossz,de nem lesz a kedvenc könyvem az biztos.
A mangámat pedig tovább rajzoltam,és vázlatosan kész is az utolsó oldal is.Filcet csak ma vettem,mert kifogyott,de olyan szar,hogy színezni nem lehet vele.Úgyhogy ma is csak egy oldalt erősítettem ki.Alig várom hogy befejezhessem :DD És megvan az ötlet a következőre: A lakóhelyemet rajzolom bele,az lesz a helyszín van egy pár jó, jellegzetes hely itt is , szal majd megrajzolom a helyeket a mangába,amiből kilehet következtetni hogy ez Kazár.

na ennyi lenne egyenlőre szal bye bye! :D jah és márk egy rambó

9 megjegyzés:

  1. Hmm...egészjó rajz lesz.ha kész lesz.mind 3.x""""D.és amugy mi a könyv címe?..mert látom nem említeted meg.xD.

    VálaszTörlés
  2. köszi :D az a baj hogy csak lefényképezni tudom őket,mert nincs scannerem,de így eléggé rossz a minősége xD
    A könyv címe pedig Erich von Daniken - Az elveszett tudás nyomában x3 mondjuk azt ellehet olvasni ha rákattintasz a képre :D

    VálaszTörlés
  3. ááá nem is figyeltem:P.amugy szeretsz mindenféle könyvet olvasni?*-*

    VálaszTörlés
  4. hát azért nem mindenfélét :D többnyire mangát, japánról szólót,egyiptomosat,kísértetekről meg ilyen paranormális cuccokról szeretek olvasni :D

    VálaszTörlés
  5. uhum értemén.azjó h szertsz olvasni.én úgymond nem utálok de nme is szeretek.habár rám férne egy kis művelődés.x"""D:D

    VálaszTörlés
  6. hát például én sosem olvastam ki a kötelező olvasmányokat a suliba mert nem érdekeltek xD én csak azt olvasom ami érdekel is xD

    VálaszTörlés
  7. ááá az jóó.x""D.nekm 4 évig kötelező volt könyveket olvasak.de perxe mind mindenből ebből is kivettem a részem:""DD

    VálaszTörlés
  8. hát én kötelező olvasmányok elemzését olvastam el mindig xD mert volt egy olyan könyvsorozat kb 400 Ft-ért és abban levolt írva a tartalma a könyveknek xD

    VálaszTörlés
  9. jha.én sulikönyvtárból szedtem kia köynveket.és neten megnéztem a tartalmát.s azt montham el a tanárnak.:D.xD

    VálaszTörlés