2009. szeptember 2., szerda

# 104. Péntek+Kedd

PÉNTEK
Kivételesen Szabolcs is jött velünk a bárosba velem meg Duduval.Kijött elénk Verbói,vettünk a pennybe itókát :D Kiültünk kálváriára,dumáltunk,iszogattunk :D Jó volt,emrt már régen voltunk így 4en :D Aztán másik oldalon ott volt Szabolcs 2 ismerőse.Azokhoz szegődtünk.Később jöttek fel arra cigányok-.- jöttek,lekezeltek,megkínáltak piából,aztán meg hirtelen kérdezősködtek mindenkitől hogy "Te fajgyűlölő vagy?"..nah mondom idióták -.- na mindegy,el is húztunk onnan,a lenti kis kocsmába.Kiültünk ,ott voltak Verbói haverjai.Ott ültünk egy ideig,bevágtam 1-2 sört.Elindultunk a Centralba.De tök üres volt O.o csak előtte ült pár ember.Szabolcs ott maradt beszélgetni,mi elindultunk a Kakukkba megnézni ki van ott.A bícsen összetalálkoztunk pár emberrel,Dudu ott maradt,mi Verbóival továbbmentünk a Kakukkba.Bementünk,senki ismerős,ki vissza a Centrálhoz XD Útközben találkoztunk Andival és Barbival,ők mentek a Kakukkba.Visszaértünk Centrálhoz,de csak ültünk és lestünk.Vissza a Kakukkba Verbóival xD Jöttek Duduék is,Verbói velük bezsélt,Én Andiékkal.Volt ingyen sör is xD Aztán lassan bezárt a Kakukk,Andiék elmentek vmerre.Én,Verbói,Dudu,Petyo visszamentünk a városba.Verbóival szóltunk 2üknek hogy várjanak meg a non-stop-nál,mi benézünk Centrálba,van e ott vki.Hát senki xD Megynk non-stophoz ,Duduék sehol.nemtaláltuk őket,csörgettem,felvette de én letettem,mert kevés a pénz rajta xD Mind1,biztos elment petyohoz aludni.Útközben találkoztunk Verbói ismerőseivel.És hova mentünk??A PÉCSKŐBE -.- a legrosszabb helyre,sok cigány meg szekrényhátú ember,mondom remélem jól megcsapkodnak xD de nemvolt semmi balhé,a pultnál találtunk ingyen piát xD Aztán Verbói még sört is kért,beültünk a sarokba,eliszogattuk,de már nehezen ment xD Aztán eldöntöttük hogy gyerünk haza.A haverjait nemtaláltuk,mind1,elmentünk a Mekihez xD Ettünk sültkrumplit xD Aztán mentem hozzájuk.Mondta hogy az nembaj ha csak 1 ember alszik nála.Szal gó föl,ettünk,megint ment az Enya,aztn elaludtunk xD Másnap reggel,senki nemvolt otthon neki,szal azt sem tudták hogy felmentem xD Attán hazamentem a 10-es busszal :DDD

KEDD-i nap
SZal tegnap voltam suliba megint.Elég nehezen ment a rajzolás,annyit szenvedtem vele :S Itt a végeredmény:

Jött 2-3 új lány osztálytárs.A nevüket sem tom xD Mind1
találkoztam Haruval is...eleinte elvoltunk,aztán megmondtam neki hogy miért hívtam ki..majd elment a villamossal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése