2009. szeptember 18., péntek

# 110. Gabival a Svejkben :D

Gabi megkért rá hogy kísérjem be a városba,mivel találkozik majd Ginával,de 2 órát várnia kellene rá egyedül.Úgyhogy bementem vele,és beültünk a Svejkbe :D Kapásból vettünk sört,azt iszogattuk,majd Gabi átszaladt az újságárushoz cigiért ,mert a Svejkben nem árulnak. A hülye nagyon izgult a találkozó miatt xD Aztán meghívott egy rövidre xD Közben ment a duma mindenről :D Majd úgy fél3 felé megérkezett Gina :D
Jön fel a lépcsőn,mire Én:
-Jajj azthittem hogy ez már Ő!
-Ez Őő!
-Jaa xDDDD
Nem ismertem fel,mert eddig csak képen és napszemüvegben láttam xD
És hát a fiatalok elkeztek beszélni xD Én meg még kértem egy szál cigit,és elindultam a buszhoz xD
Hazaértem,kurvakeveset ittunk,de nemtom én kicsit megéreztem xD Ugyhogy le is feküdtem aludni,és csak este 7-kor keltem fel xDD
Később beszéltem Gabival msnen,és a továbbiakban minden jól ment :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése