2009. szeptember 14., hétfő

# 108. STC-s buli :D

Szombaton mentünk bulizni tarjánba:D A Stc-ben volt koncert,3 zenekarral.Előtte alaposan feltankoltunk a Bícsen,azonban jöttek közben a rendőrök :D Remek,igazoltattak,felírtak mindenkit xD naccerűxD segáz,akkor már nem számított,elindultunk a stc-be :D Én meg Verbói azonban benyakaltuk a jonivókert,és elmentünk még a Kakukkba :D Megittunk ott 1-2 sört,és eléggé elment az idő,szal mentünk STCbe.Ingyen,má a belépőt sem fizettük XD igaz már az utolsó zenekar jáccott xD Nembaj,előre mentem,felkapaszkodtam a korlátra és ott ugráltam xD Néha be.be vetődtem a tömegbe :D Márk az készen volt,állni sem naon tudott,úgy húzta fel mindenki xD Aztán lassan-lassan vége lett a bulinak,felszedtem egy dobverőt a színpadról,azt haza is hoztam :3 Márk időközben a kabátját és a pulóverét kereste.Pulóvere nálam volt,mert úgy találtam meg a színpad mellett xD A kabát meg Dudu málhájában volt xD Na aztán össze szedelőztünk,elindultunk a városba.Jöttek pásztóiak is.Aztán kitalálták hogy lemennek a tescóba,de mi nem akartunk,mert kitalálták hogy felmegyünk aludni xy nevű gyerekhez.Szal szétváltunk.Én,Dudu,Márk,Verbói,Csépe,Dávid,Fegyenc,meg még két csaj maradt.A templomig jutottunk,nemtom mért xD Márk meg Fegyenc édeskettesben lefeküdtek aludni a fűre xD A többiek üldögéltek a templom bejáratnál,meg hallgatták mp4en a zenét xD Így telt el kb asszem 2-3 óra...aztán Dávid és a csajszik elmentek az első buszukhoz,mi meg felköltöttük az alvó embereket xD Hajnali 4 lehetett...felmentünk a gyerek házához,becsöngettünk..senki sem jött ki xD Aztán eszembe jutott,hogy hallgatták a zenét a többiek,de most meg senkinél sem látom az mp4et xD Szóltam Márknak,mert az övé volt,és kiderült hogy ottmaradt a templomnál xD Én meg Márk viszamentünk,és még ott volt xD Aztán ha már ott vagyunk,elmentünk a CBA-hoz hogy vegyünk kaját.De még várni kellett mert még nemnyitott ki mikorra odaértünk.Aztán vettünk jó kis párizsi-t meg zsömlét meg kólát meg chipset *-* Belakmároztunk,jött Csépe,fekisértük vonathoz..letsgó buszhoz,Verbói meg Dudu már ott voltak,Fegyenc lépcsőházban alszik xD Nah aztán hazamentünk a busszal :3
Jó volt ! XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése