2009. szeptember 30., szerda

# 114. 4 új rajz :D

Kedd ugye mint szokott suli.Fel is vettem a rajzaimat,mert a gép megint elkezdett baszakodni.Mondom inkább most minthogy estére beszarjon.A 2 animés rajzot,magamtól csináltam,szünetben :P XD Befejeztem az ugró hapit amit fel is vettem ugye.Aztán meg sast kezdtem el rajzolni ahogy repül,de nemlett kész.
Medencébe ugró hapi :


Cigis doboz pördül v mi a rák xD


Ezt Miyuunak csináltam :P


Ez elég gyors,magamtól rajzoltam,ecchi jelenet xD


Suliból elég hamar eljött mindenki,már 7óra körül.Mondom akkor Én nem ülök ott egymagamban,szal én is elindultam haza.Timivel mentünk együtt.Dumáltunk,aztán a villamosmegállóban is vártunk,mert Timinek találkozója volt 1ik ismerősével.Elszívtunk egy szál cigit,meg vártunk, éés még mindig dumáltunk xD..aztán még mindig nemjött az ismerőse xD De nekem meg mennem kellett a villamossal,mert ha nem akkor lekésem a buszom xD
Nah mindegy,am rendes csaj méég mindig xD.A sulit meg megint élveztem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése