2009. augusztus 26., szerda

# 103. Új művek :D

Voltam suliba megint.Békaugrást kellett rajzolni.Sokat szenvedtem vele,mert a lábakat nehéz volt megrajzolni.Estefelé lettem kész,aztán mókust kellett volna ahogy mozgatja a farkát.Gyorsan firkantottam egy mangafigurát,és annak rajzoltam farkat xD
Aztán gépre feltettem,összeraktam a progiba.
+haruval is találkoztam,megbukott matekból.Remek(Y)
+találtam egy táskát,be volt dobva a bokorba.Nézem hátha van pénz benne xD De nemvolt.Voltak kulcsok,meg sörnyitó,meg kulcstartó.Paksi atomerőműves XDXD Mindent eltettem,kivéve a kulcsokat.Volt benne egy levél is.A nevére már nem emléxem ki volt rajta.A rendőrségtől kapta az illető xD Elolvastam xD Azt nemesik jól leírni mi volt benne xD
De itt a két rajzom:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése