2009. szeptember 16., szerda

# 109. Az állatkertben :D

Kedden a suliból voltunk az állatkertben.Az állatok mozgását kellett rajzolni,de csak vázlatosan.Már vagy 10 éve nem voltam állatkertben :D Utoljára kis koromban voltam :D
Szal eleinte elég nehezen ment a dögök rajzolása,utána persze mindenki belejött :D Aztán szétszéledtünk,össze-vissza ment mindenki xD Én is hol ezzel,hol azzal voltam xD A tanár is kereste az embereket xD Simogattam orrszarvút,ráját is :D Meg akkora lepkék voltak mint két tenyér összetéve :O Volt Japán kert is *-* bár nemvolt vmi nagy szám xD Beültem 3D-s moziba,adtak 15perces filmet,de nemcsoda hogy ingyenes volt,mert elég unalmas volt xDJah és rajzoltam is egy keveset xD
Jó volt,kicsit nosztalgikus érzés volt,hogy már rég voltam :D
Délután 5-kor jöttem el onnan,és mire hazaértem a jó kis pizza várt :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése