2009. szeptember 26., szombat

# 113. ♪Hangulatban♪ és lépcsőház xD

Tegnap bementem a fél7el a városba.Velem jött egy buszon Andika is meg Szabolcs is.Szabolcs végigpofázta a buszt xD na mind1,beértünk,Ők ketten vettek közösbe cigit.Aztán Szabolcs elment,Én meg Andika és a barátja,Laci beültünk a Svejkbe.Meghívott egy sörre :P Na azt megittunk,és elmentünk a Kakukkba hátha ott vannak Márkék.Hát nem voltak ott xD ott megittunk egy rövid sherryt v mi a szart,felhívtuk Márkékat hol vannak,és a Hangulatban voltak.Hát felmentünk oda xD Elég sokan voltak,ment a zenegép is egész végig :D Ment az ivászat xD Meg a beszélgetés :D Aztán később Andi és Laci elmentek....de utánnuk kb fél órával mi is mert bezárt a lebuj xD Amugy közben megjegyzem hogy fegyenc szülinapja volt :D Nah szal:Én,Márk,Verbói,Dudu,Fegyenc lementünk a CBA-hoz.Márk ledöglött aludni hogy fáj a feje stb,felhívta az apját hogy jöjjön be érte.Persze Fferi egyből elkezdte érte basztatni xD Nah ééés jöttek a rendőrök -.- civil kocsival,ruhával,ezért Márk nyugottan dögledezett tovább xD Mindenki személyiét elkérték,meg kiöntötték azt a kevés bort,ami még volt xD Közben megjött Giovanni is,és ismerte őket.Nah am annyira nemvoltak köcsögök.Elmentek,felköltöttük Márkot és nagy unszolásra visszahívta az apját,hogy mégse jöjjöj be érte xD
Tovább mentünk,és a Bólyai felé ismét megpihentünk xD Már Dudu is lefeküdt dögleni.Aztán összevissza beszélés veszekedés után felmentünk a Bólyaihoz hátha ottvann vki.De nemvolt ott senki xD Na mind1,ott megint lefekütt 2 ember xD
Feri meg Giovanni tekertek vmi cigit.Vagyis volt benne vmi kis fű is vagy én nemtom mi volt xD Mind1,körbeadták,de elég kevés jutott belőle,meg én nem is éreztem tőle semmit xD Bár biztos vmi gyenge cuccos volt,erőset én kinem próbálnék xD Na aztán mivel untam a fejem,körbe-körbe szaladgáltam,éés még a többiket elkezdtem dobálni kis kaviccsal hol oszlop mögül,hol meg a bokorból,hogy mit reagálnak XD
Utánna Verbói meg Govi is mondta hogy elmennek haza.A többiek nagy nehezen felkeltek és utánnuk mentünk.Nem a lépcsőkön mentünk le,hanem a domboldalon futottunk le,és Dudu taknyolt egy kurvanagyot,csúszott vagy 4 métert és hallottam ahogy nekibaszódik a korlátnak XDD Nah,utolértünk Verbóit,Govi már hazament.ÉS mivel nemtudtunk hova menni,meg mit csinálni elindultunk Verbóiék lépcsőházához.De beszélt ott 2 hapi.és addig nem akartunk bemenni....szal vártunk,padon ült 2 gyerek,ismerték a többiek.Azokkal voltunk ott egy fél órát,aztán fél3körül végre bementünk lépcsőházba.Összes újságpapírt levittük alulra,és azokon fetrengtünk,hogy ne fázzunk fel xD Bár Márk alatt 1 sem volt xD Verbói most inkább hazament,elköszönt és ment is.majd alvás,jah és Ferinek meggyújtot Márk vmit és énekelte hogy boldog szülinapot xD Aztán hol elaludtam,hol felkeltem Márk horkolására xD Reggel meg arra keltünk fel 7 óra körül,hogy ugye lenntvan ott egy hátsó ajtó,ami mögött kis bolt van...és egy csaj kinyitotta és telibe találta vele Ferit XDXDD Csaj csak lesett,és gyorsan visszahúzta az ajtót xD
Egyből elkeztünk kifelé sietni,nehogy jöjjön vki,és az ajtónál volt egy manusz és kérdezte "Hogy itt aludtunk a lépcsőházba?" Márk meg mondja,hogy "Nem,a haverunknál" és közben meg a fél társaságnak a háta tiszta retyva meg falas XDXDXD
Aztán gondoltuk hazamegyünk a busszal,ugyis nemsoká indul.Elmentünk buszmegbe,elköszöntünk Feritől és mentünk haza a 7:40-es busszal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése