2009. szeptember 9., szerda

# 107. ismét suláj buláj

Megint voltam suliba.Jött 2 új osztálytárs xD És mind a kettő csaj :p
Most a bikának a farkát (nem azt a farkát xD) kellett rajzolni ahogy ,mozog,elég könnyen ment.Mire befejeztem pont vége volt az órája a délelőtti csoportnak.Aztán betette a tanár a Lecsó-t hogy nézzük azt,majd megnéztük a A Karácsonyi Lidércnyomás-t.Az jobban teccett :D Közben rajzoltam a saját anime karakterem.Megrajzoltam úgy,hogy majd ha felveszem mozogjon a haja meg a sála mintha fújna a szél oldalról,és a szeme-szája is ki-be csukódjon.Ezzel is kész lettem mire vége lett a filmeknek.Aztán kellett rajzolni a délutáni órákban egy dobozt amit mintha eldobnának majd lepattan a földre és pördül 1-2őt.Hát ez nehezen ment,nem is lettem kész vele.Estefelé mondom felteszem a rajzokat a gépre.Ez sikerült is.Aztán mondom lementem videóba,és majd hazaviszem megmutatni.....erre nem akkor szar be a gép mikor leakarom menteni? grrrrrrrrrr.Lefagyott,hol pedig nem mentette le rendesen a videót.Hogy rohadjon meg...nah majd legközelebb.Vagyis két hét múlva,mert jövő héten,az állatkertbe megyünk rajzolni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése