2009. szeptember 24., csütörtök

# 112. Újrajzok+Ivászat+Statiikaaa~

Kedden ismét suliba mentem.Andika is velem egy buszon jött :D Eleinte dumáltunk,de aztán eléggé elálmosodtunk és szunnyadtunk egyet xD Suliba folytattam a kockás rajzot,majd a vízbe ugró ember jött.Azt a nap végére majdnem be is fejeztem.
Szünetben rajzoltam animés képet,közben pedig megnéztük dvd-n a Transformers-t.
Most vééégre letudtam menteni a rajzaimat.
Bika,de csak a farka mozog,meg egy inga vagy mi a fene xD:

Aztán még pár hete magamtól próbáltam csinálni mozgásokat.Itt a szél fújja a haját elvileg:

A mostani héten pedig,azt akartam megrajzolni hogy a csajnak fújja a szél a haját,amire mondta is a tanár hogy eléggé jó lett,viszont a kézmozdulatok nagyon rosszak lettek:

Szal ennyi volt a suli!

Szerdán úgy volt hogy Én,Norbi,Handó elmegyünk mulatni egyet xD Norbit vártam msnen a megbeszélt időpontban,de nem jött ...aztán felhívtam a vezetékes telón,az anyja vette fel,és mondta hogy nincs itthon,majd 1 óra múlva itthon lesz,majd menjek fel.Így is volt,aztán elindultunk a Sanciba.Mert hát eléggé késő volt,Handóról sem tudtuk hogy jön-e majd,mert azt mondta Norbinak hogy majd felhívja telefonon ha jön...hát végül nem jött,na mind1.Megittunk vagy 3 sört meg egy felest Sándornál :D A zenegépbe is bekerült 2-3 szám.De mivel elég kevesen voltak,mondta Sanci hogy bezár.De még előtte csapolt nekünk sört egy 2 literes flakonba :D Én meg aztán kitaláltam,hogy üljünk ki a lesre,ahová a múltkor ültem ki Handóval :D A nagy sötétben alig találtunk ki Norbival xD Aztán felültünk,a ment a duma mindenről :D Szívtam cigit is bár attól kibaszott rosszul lettem :S Nem is tudom meddig,de egy ideg a fának támasztottam a fejemet előre dőlve,annyira szarul voltam :S xD Közben Norbi magyarázott xD Aztán valahogy hirtelen elmúlt a hányinger ,és bezabáltuk Norbival a maradék sört,közben meg telóról ment a zene. :D Mikor elfogyott a pia,elindultunk haza.Úgy fél1 körül haza is értem :D Pár képet tudtam csinálni xD Jó bénák,aztán az elem is lemerült a gépben xD Egyet töltök csak fel:


Ma pedig,anyám talált nekem statika tanárt,aki majd felkészít a pótvizsgára -.- nah mondom fasza....2 órát voltam nála,előtte még a GT-be is bementem megkérdezni hogy mikor lesz.Hát az írásbeli 6.-án xD Nah fasza az mindjárt itt van,a szóbeli meg 20.-án lesz.Ééés mehetek holnap is a tanárhoz..áá -.- A F***** tele van már a buzi statikáqal -.-
Na mind1...éés itt az 1ik kedvenc bandám,az ALiBi új kinézete *-* tök jóó
rekláám~ xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése