2011. december 4., vasárnap

# 347. Új rajz, munka meg lóvé

Egy régi "ismerős" felkeresett AnimeAddictsen, hogy ismét igényelne rajzot tőlem.
Korábban már ITT és ITT2 írtam a korábbi rajzokról. Van két állandó karakter: egy csuklyás férfi és egy tündér csajszi. Szintén ezeket kellett megrajzolni. A története annyi a képnek, hogy a csuklyás alak bedobja a tündért valami dimenziókapuba, megfordul és int egyet, a tündér meg kapálódzna kifelé. Megvolt adva, hogy álljanak be , felskiccelve hogy helyezzem el őket stb.. Ne kérdezzétek mi ez, én alapból azt sem tudom mihez kellenek ezek a rajzok a srácnak. Én könyvre vagy valami játékra tippelek. Nem mondta meg. Könnyű szerrel megcsináltam a rajzot pár óra alatta mai napon és 5 ezer ft-ot kaptam értem :) Nem a legjobbak között van a rajz én is tudom, de tökéletesen megvolt vele elégedve. Képről még mindig könnyebben rajzolok. De a mangámhoz fejből rajzoltam mindig is.
Állandó munka hely még most sincs, de keresztfaterom elvisz holnap és holnapután dolgozni :)
Szerencsére eléggé jó, ugyanis ezzel a két nappal keresek 18 ezer Ft-ot :P
Most kell is a lóvé, hétvégén animecon, találkozok ismerősökkel és vásárolok 1-2 cuccot is, úgyhogy ez a két dolog most eléggé jókor jött.
Bye-bye!~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése