2011. november 28., hétfő

# 346. Shoujo manga rajz

Bocs hogy mostanában nemnagyon írok, csak hetente 1-2x, de egyszerűen nincs miről :D
A Yasuko to Kenji doramat néztem meg a héten. Jó kis sorozat volt, ebben volt egy hapi aki shoujo ( azaz lányoknak készülő romantikus történetek) mangákat rajzolt :D
Erről jutott eszembe, hogy csinálok már én is valami hasonlót majd xD Az a baj, hogy az ilyenekben a szereplők hajai rohadtul részletesen vannak megrajzolva, ami még nekem is nehezen menne fejből. Feltéve ha valami nagyon szépre akarnám csinálni. Úgyhogy ezt sem fejből rajzoltam, hanem képről, és le is szakadt a kezem mire kiszíneztem, de megérte, szerintem jó lett és ez most nem ego!xD Büszke vagyok magamra xDD Tegnap rajzoltam meg a férfit, ma meg a csajszit. Remélem egyszer így tudok majd rajzolni fejből is és a képregényem minden oldala hasonlóan lesz majd kidolgozva! :)
Jelenleg ennyi az új rajzom. Mostanában inkább a könyveket olvasom amik az előző posztban szerepeltek. Nagyon belemélyedtem ezekbe a témákba úgyhogy már a nagy ráérésemben és unalmamban csináltam is egy ilyen blogot, amiben a kedvenc íróim munkásságáról fog szólni, meg az ő írásukhoz hasonló dolgokról. Még csak két bejegyzés van. Nah ezt a japáos olvasóknak nem ajánlom XDD Japános dolgaim teszik ki a fél életemet, vagyis az életem nagy részét, de ez a másik téma még ami érdekele :D Na de belinkelem ide is hátha lesz valaki aki beleolvas, bár a szűklátókörű emberek úgyis hülyeségnek tartják:
http://pseudoarchaeology.blogspot.com/
Most csak ennyi lett volna mára, ennyit tudtam írni XD
Bai-bai~~!!

2 megjegyzés:

  1. Szia! Hesszelj rá a blogomra! Én is rajzolgatok csatlakozz a webhelyhez én is csatlakozok hozzád :)

    VálaszTörlés
  2. http://mangapaintings.blogspot.com/

    VálaszTörlés