2011. december 12., hétfő

# 349. 2011 Karácsonyi animecon

Szombaton végre újra animecon volt pesten, a Hungexpoba! Már nagyon vártam, régen voltam conon és most jött Hetesi (7) is :D Reggel felmentem a busszal, kijött elém Alexandra (Asa) mert nem tudtam hogy kell eljutni a hungexpohoz és elkísért xD Útközben dumáltunk, aztán végre megérkeztünk. Ő még visszament a barátnőihez, hogy elkészüljön és majd később jönnek. 7 már várt és zúztunk befelé :D Neki ez volt élete első conja, én vettem rá hogy jöjjön és szerencsére nem bánta meg xD Először megnéztük milyen cuccokat lehet venni. Aztán megnéztük a 2-3.-ik emeleteket is hogy ott mik vannak. Pont rajzverseny ment és a téma : angyal/ ajándék volt, valamit ezekkel kapcsolatban kellett rajzolni. Mivel hely már nemnagyon volt letelepedtünk egy csaj és a barátnője mellé. Nem is ismertük őket, 7 kezdett el vele szövegelni. Kértünk ceruzát meg mappát amire a rajzot tehetjük xD A csajt Rékának hívták és összeismerkedtünk. Nekem nem volt ihletem rajzolni és kicsivel kséőbb hívott Márk, hogy itt van a bejáratnál lehet bejön mert vesz jegyet. Kimentem, találkoztam Adry-val életemben először, őt eddig csak netről ismertem :D Márk megvette a jegyet és maximum 1 órát bírt ki és megunta xD Le is lépett... Na mindegy, gyorsan firkáltunk valamit, én az utolsó 10percben egy kis baromságot xD A rajzok sorjában: 7-é, Rékáé, majd az Enyém.

Letelt az idő, beadtuk a rajzokat. Úgy esett, hogy nem ráztak le minket, végül egész nap együtt maradtunk Rékával xD Leültünk a nagyteremebe középre és ott hülyültünk. Mikulássapkával , szemüveggel szarakodtunk. xd
Kitaláltuk hogy csinálunk Free Hug-os táblát ( ingyen ölelés), mert úgyis sokmindenki szaladgál ilyennel. Egyet nekem- egyet 7nek és az nyer aki több ölelést szerez. Én úgy írtam rá hogy fríhag, ahogy kiejtjük hátha így jobban felfigyelnek rá XD Meg is jegyezték, hogy milyen jó az angol tudásom xd Elindulunk, mondom 7-nek ne te menj oda , majd odajönnek hozzád. Erre meglát egy csajt mert bejött neki, odamegy:
-Szia, ingyen ölelést?
- Köszi de nem.
én meg ott dőltem a röhögéstől és 7 meg les XDDDDDD
Na mindegy, mentünk tovább bejártunk minden helyet és a rohadék vezetett eggyel XD Közben megint összetalálkoztam 1-2 ismerőssel, pl Anettel :D Őt sem láttam még sosem, csak msot először. Úgy mentünk vissza, hogy 7 nyert. Jah közben összeakadtunk egy gyerekkel. Esküszöm odaugrott és egyszer csak elkezdett ott karddal legyinteni összevissza 7nek, meg dumált valamit xD Mint egy fogyatékos. 7 ekkor is csak lesett fapofával hogy Mivan??XD
Kérdi a gyerek hogy
- Szerinted mi a becenevem?
-Nemtom.. kancsal?XDDD
Na midnegy, szóval visszatértünk Rékáékhoz. Kis idő után elmegyek, mindjárt jövök. Találkoztam Bernadettel és ismerőseivel. Leültem közéjük és ellenkezdtünk egymással. :D Aztán visszatértem a saját csapatomhoz :D Mikor meguntuk az ücsörgélést elmentünk klippeket lesni egy másik terembe, megint összefutottam Adryval ,majd végül meglettek Asuék is. Egy kicsit velük is voltam, de aztán eltűntek xD A nap végére én nyertem meg a Free Hugos versenyt 25-19-el kb xD Kikísértük Rékáékat mert már mentek haza. Én meg 7 még maradtunk egy kicsit. Vettem egy kisebb figurát, elég olcsó volt, valamint egy Megami Magazint is :D A nagy vásárlás közepette elvesztettem 7-et és nem láttam hol van ott keresgettem xD Aztán telefonon mondta, hogy a bejáratnál van, már induljunk haza. Megyek, intek neki és vissza int, mire pont az ajtóhoz érnék lekanyarodtam.. na most gondolja, ez meg hova a francba ment már megint?XDD Azért kanyarodtam a nagyterembe, mert megláttam két csajt, egyik felszolgálólányruhában/ Maid kosztümbe ( ami kedvencem XD) hogy lehet velük fényképet csinálni. Leültem egy székre és az egyik az ölembe ült, a másik meg a térdemre.:D A fejem szörnyű lett rajta olyan bamba fejet vágok, de most azért is kiteszem XD
Aztán megyek ki, mondom 7 ez miatt késtem és mutattam neki a képet XD Az meg les nagy szemekkel és mondja hogy na gyerünk csak vissza ilyen képet ő is akar XD Visszamentünk, de már pont jöttek kifelé. A folyosón elkaptuk őket és csináltunk pár képet :D 7 még fel is emelte az egyiket XD

Mikor ezt lerendeztünk tényleg elindultunk hazafelé. Pont a bejáratnél meglettek Asáék..azért nem találtam őket, mert elmentek valamit vásárolni a boltba xD wáá xD na mindegy kicsit dumáltunk aztán indultunk.

Útközben hívott Márk, hogy még mindig a városban bóklászik és van ideje, igyunk meg pár sört valahol. Okés, 7-ől elköszöntem, mondtam am hogy nem bánta meg hogy eljött conra, mert teccett neki rohadtul. Márkkal a Stadionoknál találkoztam és nem messze attól egy kisebb sörözőbe ültünk be. Ő forralt bort ivott én meg sört. Játék gépeztünk is és nyertünk rajta párszáz forintot xd Aztán úgy fél9 körül indult a buszom hazafelé. Úgy kifáradtam, hogy azon el is aludtam :D
Egyébként conon a sok ökörködés közben alig fényképeztem cosplayeseket. Most pár ilyen kép jön, meg 1-2 ismerősről.




Összességében rohadt jó volt a con, bár ha nincsenek ott haverok meg ismerősök, akkor szerintem unalmas lett volna :D A programok mindig ugyanazok, úgyhogy azok már nem is nagyon érdekelnek, csak a társaság miatt járok.
Említettem hogy vettem egy figurát és egy újságot.
A figura egy egyszerű iskoláslány, gondoltam most ilyet veszek ha már az előzőn Maid kosztümöset vettem. ( a lányokon ez a 2 féle ruha teccik a legjobban XD )
Az újsághoz volt ajándékba még egy kártya, egy manga a közepén, kétoldalas bazi nagy poszter, stb. Persze az újság tele van kihajthatós poszterekkel, karakterrajzokkal stb. Zárásképpen még ezekről pár fotó.
Bai-bai!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése