2011. december 25., vasárnap

# 351. Karácsony hete

A karácsony hetében elmentem egy antikváriusba és megleptem magam 3 új könyvvel :D Csak hogy bővítsem a gyűjteményemet. Meg vettem egy új Daniken DVD-t is :D Persze egyből meg is néztem, jó volt :D Részlet belőle, már ez a másfél perc is érdekes :

Aztán Duduval közösen vettünk anyának,apának és mamának ajándékokat. Faterom kapott valamilyen piát és az üvegen egy dísszel, egy pulóverrel amire valami vicces szöveg van ráírva és az üveg nyakára lehet ráhúzni :D Anya új válltáskát kapott, meg még ilyen apróságokat. Mama dísztárgyat meg képet.
Karácsony napján megkaptam az ajándékokat én is :D Mondjuk mondtam, hogy nekem nem kell semmi mert nemnagyon van szükségem semmire, kb. minden megvan már ami kell. De azért örültem neki :D Kaptam egy új hátitáskát, mert mindig tesómét vittem el mindenhova és az enyém a régi már szétvan szakadva vagy rossz rajta a cipzár, már nem is tudom xD Kaptam még pár apróságot, meg újságot is amit olvasni szoktam. Kaptam párna és takaró huzatot kockásat xd na meg lóvét :D Hát megpróbáltam a fát lefényképezni a sötétben is, de úgy láccik nemtúl jó hozzá a fényképezőm, eléggé elmosódott xD
Egyébként pont karácsony napján kezdett el komolyabban esni a hó itt, előtte nemnagyon esett csak egy nagyon kevés :D le is fényképeztem az ablakból. annyi nem esett, hogy csináljak valami fasza hóembert xD igen még 23 évesen is szeretek hóembert csinálni xD

Mivel mostanában inkább olvasok és keveset rajzolok, mondom most karácsony tájékán kivételt kell tenni :D Úgyhogy fogtam magam és rajzoltam karácsonyi rajzokat. Ismerősöknek is rajzoltam. Először lerajzoltam Bud Spencer-t Mikulás ruhába és elküldtem a BS fan oldalnak hátha kiteszik az oldalukra :D Ez ilyen lett végül:
Mivel a PLUNKLOCK jön ide majd márciusban asszem, gondoltam rajzolok egy chibis karácsonyi képet nekik is. Fent vannak facebbokon, angolul tudnak, a lehetőség adott hogy meg is mutassam nekik :D Ez a végeredmény, sokaknak teccett, még külföldieknek is xD Az én ekes csak lájkolta, meg a gitáros írt oda asszem hogy Great!w xD
Következő rajzom volt, hogy chibisen és kicsit viccesen megrajzoltam magamat és az én Shörtestvéremet, mert megígértem neki :D úgyis mondja, hogy mostanában csak tv-zik hát mondom akkor hasonlót rajzolok xD
A végére hagytam ami a legnehezebb volt. Én, Niky, Dalma, Gabi, Momo és Kiyo vagyunk rajta mikulás ruhában :D Teccett mindannyiuknak szerencsére :) Sajnos a gépemmel ezt sem tudtam normálisan elfényképezni, szal kicsit életlenek a vonalak xD

Hát ezek történtek a héten, mindenkinek Boldog Karácsonyt vagy hanukát xD Jah és szilveszterrel nemtudom mi lesz vagy Nippon Shoxxra megyek vagy Egerbe, vagy hát nemtudom, sok választási lehetőség nincsen sajnos xD
Bai-bai~! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése