2011. március 19., szombat

# 285. Újra Sancinál xD

Hála a jó égnek Picúr jól van :D Jót tett neki az injekció,és szerencsére itt maradt köztünk :D Ezt ki is fejtettem előző bejegyzésben hogy mi volt vele.

Kerestem 5 ezer ft-ot egy rajzzal.Egy srác keresett meg AA-n hogy kell neki valami borító vagy nem is tom mi,és hogy rajzoljak neki ad érte pénzt.Egyből bele is mentem,megrajzoltam a cuccot alig 2 nap alatt,és már jött is a lé :DD Egy csuklyás alakot és egy tündért kellett neki rajzolni anime stílusban.Szal legalább megkerestem a lóvét Orochi koncertre való utazásra xD
nem lett egy nagy cucc.Egy sima átlagos rajz,már rajzoltam tőle jobbat is (ego xD) ,de fejből nemtok olyan jól rajzolni,mint képről.

Hét elején 2x is kint voltam Handóval.Kivételesen azért keresett meg mert már nincs barátnője..de nem dörgöltem ezt az orra alá,mert normálisan viselkedett....egészen tegnap estig,mert akkor megint egy fasz volt.

Na mivel volt a pofámmal gond,így nem tudtam inni.Most sem lett volna szabad,de már 2-3 heten nem voltam semmilyen buliba vagy nem mentem szórakozni,de most már nem bírtam ki,így elmentem Norbival Sanciba.Hát az a fasz Fóris is ott volt xD De annyi hülyeséget össze hordani mint ő..xD Bejön az öreg görbe orrú faszi a kocsmába és mondja hogy "jajj nehogy ide fordulj mert leütöd a poharakat" xD Aztán bejön Kunkli akinek elég burnya haja van és valami ilyesmit mondott hogy Modern Süsü vagy valami ilyesmi de fakadtam xDD De rendes volt mert meghívott egy sörre xD Csak beszélgetni alig tudtam tőle Norbival xD De aztán később már elment msáfelé,meg jött Handó is...na annak is direkt elugattam hogy ne különcködjön már ha ott vagyunk.Erre baszott odajönni beszélgetni.Hát ha neki így jó... aztán odamentem a pulthoz és mondja hogy :
-Kösz hogy szóltál hogy feljöttök
-Mondom tegnap mondtam hogy vagy péntek vagy szombaton jövünk fel
-Nem nem ,szombatot mondtál!
Hát nem vagyok hülye faszom,tudom hogy nem tudtam megmondani,ott van az msnen beszélgetésbe -.- És még bevág ilyen flegma fejet..aztán meg üzenget nekem hogy kapjam be.Hát ez hülye...ennyit arról hogy milyen értelmes volt hét elején..
Na mindegy Norbival eliszogattam meg elbeszélgettem :D Aztán nem is tudom mikor zárt Sanci,de jó későn,olyan 11 után biztos,és még utána Norbival ittam a padon odakint 1-2 sört.És azt sem tom hogy mikorra értem haza..xDD Kerestem egy csokit hogy azt majd megeszem,meg feltettem az mp3-at az ágyba hogy majd hallgatom a zenét..na annyi lett belőle,hogy a csoki lent maradt a földön,az mp3at meg be sem kapcsoltam,mert amint ledőltem elaludtam xDDD
Na ennyi volt és jó volt :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése