2011. december 9., péntek

# 348. Az Elveszett Világ képregény

Elkezdtem nézni újra az egyik régebbi kedvenc sorozatomat az Elveszett világot :D 3-om évados és annak idején mindig néztem a tv-ben. Ez nem a Jurassic Parkos, hanem amit Sir Arthur Conan Doyle írt megy egy könyvben és számtalan adaptációja volt már :D Régen kiskoromban mindig arról álmodoztam, hogy Én is elakarok menni egy ilyen expedícióra XDDD
A dinók már kiskorom óta kedvenceim, régen sokszor rajzoltam őket. Ez aztán később elmúlt, és jött az animés korszak, csak anime és manga figurákat rajzoltam. Most úgy döntöttem egybe ötlöm a kettőt. :D Az oka az új képregény elkészítése: a szereplő manga stílusban lesznek megrajzolva, dinókkal körbevéve. Úgynevezett remake-je lesz a regénynek/filmnek, persze sok mindent megváltoztatok benne, hogy ne legyen ugyanolyan és ne csak lelegyen másolva egyszerűen az egész. Megváltoznak a nevek, a helyek, az idő amiben jáccódik. Nem fennsíkra mennek, hanem Afrikába, Kongóba. Az ottani őserdő nagy része egyáltalán nincs feltérképezve és számos bennszülött törzs számolt be dinó szerű állatról, amiket nem ismerhetnek. Ide érkezik majd meg egy magyar kutatóval az élen a nagy csapat. Ez lenne az alapötlet. Nem ellopni! :D Régen rajzoltam már komolyabban dinókat. Úgyhogy készítettem pár skiccet, krokikat, vázlatokat gyakorlás képpen, de ezek tényleg csak firkák, persze ettől jobban ki lesznek dolgozva a dögök :D





Még gyakorolnom kell :DDD A szereplők még nincsenek kidolgozva, csak fejben van meg 1-2 szóval ezeken még gondolkoznom kell jah és persze a nevükön is. A dinókat rohadtul jó kéne majd kidolgozni. Ennyire részletesen szerintem nem fogom mint az alábbi képen, bár kitudja, ráérek vacakolni velük xD De egy ilyen szintet megkéne ütni, mint egy korábbi rajzomon:
Hamarosan elkezdem, de most hétvégén animeconra megyek és nem lesz rá időm :D Arról is jön majd a beszámoló képekkel együtt :D Addig is bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése