2011. december 30., péntek

# 352. Rock karácsony :D

Hétfőre esett a rock karácsonyi buli, 4-5 amatőr együttes lépett fel a Deja vu-be bár én a zenét nem nagyon hallgattam XD De előtte még bementünk a Svejkbe meginni 1-2 sört. Én, Márk, Dudu mentünk és később csatlakozott Verbói is :D Jöttek Pásztóról is emberek, Kedzsi meg Csépe :D és hát végülis a Svejkből vagy kb. 15-en indultunk el együtt xD Kifizettük a nyomorult belépőt , vettünk sört és végre jött Verbói is :D Egész este elsörözgettünk, Márk hullára itta magát az idióta XD csináltunk képeket, meg dumáltunk. Csépe egy időre eltűnt, mert elvitte a mentő úgy szétbaszta a fejét valahol o.o xDDDD De aztán visszajött xd A vége felé egy csaj majdnem lehányt, annyira részeg volt hogy már majdnem ledőlt a székről..na ez azért már túlzás. Majdnem tarkón basztam mikor az ölembe jött a rókakoma xD Ott beszéltem hozzá, de már azt se tudta hol van. Márk végül felkelt és leléptünk. Volt már vagy hajnali 2 és elmentünk a taxiállomásra és taxival mentünk haza X) A végére még Márk taknyolt egy kurva nagyot annyira csúszott az út xDDD Összességében jó kis összeröffenés volt :d A következő buli a Szilveszter!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése