2011. december 18., vasárnap

# 350. Az asztalom, azaz az Én kis "szentélyem" :D


Nekem sajna nincsen saját szobám. Vagyis jobban mondva tesómmal vagyok egy szobában. Itt van a számítógép és az ágy, valamint a mappám amiben a rajzaim vannak, de ezen kívül semmi. A másik szobában vannak a dolgaim egy asztalon és egy polcon :D Két dolog aktívan részt vesz az életemben: 1. ugyebár a japánnal kapcsolatos dolgok 2. könyvek olvasása
A könyvek olyan témákkal foglalkoznak hogy paranormális, természetfeletti, okkultizmus, ufo, kísértetek, halálközeli élmények, alkímia, csodák, legendák, egyiptom és egyéb ókori helyek stb. engem mindig is ilyenek érdekeltek kiskorom óta. Eléggé vonzanak az olyan dolgok amikről halvány fogalmunk sincs és nem is lehet teljesen megmagyarázni. Az ismeretlen mindig is érdekelt, míg az ismert dolgok hidegen hagytak. Mindig próbálom bővíteni a "gyűjteményt" és jelenleg úgy 70 ilyen témájú könyvem van meg kb. ennyi újság is ebben a témában.
Most jöjjön a japán!:DD Hát a videót tessék megnézni. Az asztalomra pakoltam ki minden dolgot. Itt vannak az aláírt koncertjegyek vagy fotók azoktól az együttesektől akiknek a koncertjére elmentem. Azaz -OZ-, Orochi, LM.C, GUILD, Gothika, Black Love Fantom és végül Nakagawa Karin művésznő aláírása :D A BLF-től még egy ingyen CD is van. Aztán van egy Sex Pot Revenge ujságom amit még Dalma adott oda ingyen :D Ez egy japán divattal foglalkozó újság. Ide tettem ugye a fylereket/ plakátokat amiket a Juliette CD-hez adtak. Középen van a Death Note-m :D Még jó hogy annak idején beszereztem, mert mostanában nem látom conokon, hogy lehetne vásárolni ilyet és szerintem kurvajól néz ki a belseje is :D Rátettem Momo-tól kapott ajándékot. hmm.. itt vannak az okleveim is, amit Gergővel szereztünk a rajzfilmért, vagy az animációs sulié és rajzpályázatokért kapott oklevelek. Van úgy 5 darab jó vastag Megami magazinom is ez egy japán animés ujság. Mivel rohadtul szeretem a sört így egyértelmű, hogy annó vásároltam japán sört is :D Kettő van egy Asahi és egy Kirin Ichiban ( Zsiráf mosoly xd). Az a kék doboz amit felveszek a vidiben az még Gothika koncertről van és Yoshiki szívta belőle a cigit, de ott hagyta az asztalon. Tök jól néz ki és oldalt kell kitolni, hogy kivedd belőle a cigit. Hát ide vannak még felsorakoztatva a díszdobozos DVD-k amiket nyertem, vagy az a 25-30 manga amit vásároltam. Mostanában nemnagyon vettem ezeket, de majd pótolni kell a lemaradást :D Ide tettem ki azt a két kis figurát amit annyira szeretek, és egy biztostűvel kapcsoltam össze az összes koncert/con jegyeket, hogy meglegyenek egyben emlékbe :D Nosztalgiából meghagytam pár Dragon Ball kártyát, kiskoromba mindenki ezt nézte és imádtuk :D A kiskép ami a CD mellett van azt még Gergő adta oda, mikor először találkoztunk és megnyertük a Mondo animációs versenyt :D Elrakva az újságok alá sunyiban még japán nyelvkönyv is van kinyomtatva, bár nemnagyon tanultam még belőle, pedig ideje lenne :D

4 megjegyzés:

  1. Az a két sör kell oda nagyon... ha nincs ihleted csak meghúzod. Én úgyan így vagyok csak a sör helyett a barátnőmet hűzom meg :P

    VálaszTörlés
  2. :DDDDDDD xDD jól teszed. sajnos a sör kifogyott, venni kell újat xD

    VálaszTörlés
  3. A Bleach DVD-k már csak söralátétnek jók XD

    VálaszTörlés
  4. XDDDD hát azokat pont nyertem díszdobozba, de am kajak nem nézek Bleach-et xD

    VálaszTörlés