2012. január 4., szerda

# 353. Szilveszter 2011 / Nippon Shoxx és albérletben :D

Szombat, szilveszter! :D Megbeszéltem a többiekkel, hogy a Westendnél találkozunk majd este 7 órakor :D Várok-várok, hívom őket, hát kiderült, hogy még el sem indultak xD Fél óra várakozás után odajön hozzám egy gyerek meg három csaj és mondják, hogy látják már mióta várok, miért nem csatlakozom hozzájuk, amíg nem jönnek az ismerőseim és van pia is náluk. hm mondom oké xD Odamentünk a kis csapatba, tök rendesek voltak meg minden :D Annyira belemélyültem a dolgokba, hogy aztán fél9 körül ott kiabál nekem Álmos meg Kriszti hogy "Lacikaa~ már vagy 8x csörgettünk" én meg észre sem vettem :d na mondom megyek, kösz mindent, megjöttek a többiek xD Visszaértünk a buszmegbe, ott volt Kiyo, Dalma, Kael meg másik két csajszi, épphogy visszaértünk jött is a busz. Buszon megkaptam Gabi ajándékát, amit még karácsonyra küldött, ezt majd másik külön bejegyzésben megmutatom :D Nem egyből az NS-re mentünk, hanem előtte beültünk egy kiskocsmába. Sokat nem ittunk, mert bezárt hamar viszont a tulaj adott egy üveg ingyen pezsgőt xD Aztán zúztunk be NS-re, letettük a cuccokat és mindenki másfelé ment xD Engem hirtelen betámadott Kaorin és Neko :D Na már akkor kezdődött a sok röhögés xD Kaorin bemutatott két barátnőjének akikkel jött és tök jó fejek voltak :D Hát elég sok időt elökörködtem velük, meg táncolni ráncigáltak ami nem az erősségem xD

Éjfélkor Boldog új évet kívánt mindenki mindenkinek, a 3om csajjal puszi pacsi, aztán átugrottam az én "eredeti" csapatomhoz és puszi ölelés megminden :D Sajna ezután Kiyo, Álmos és Kriszti hazament, úgyhogy a buli végén Kaellel meg Dalmával mentünk haza.
Miyuval és Domival is összefutottam, Yoruval is, meg Florival is beszéltem meg piálgattunk :D Dalmát megint kikészítettem egy pár percre, Niky csak röhögött rajta :D

Összességében jó buli volt, megint sok ismerőssel találkozni meg nevetni egy csomót :D Jó sokáig tartott, olyan reggel 5-6 körül indultunk hazafelé talán?:D Nemtom, de mehettem Álmosékhoz az albérletbe, mert mondta , hogy maradjak a többiek is maradnak mert hétfőn szülinapi bulit akar tartani :D Alig fértünk el, mert jó sokan voltunk :d
Hát én aludtam a legtovább, mert nekem 3 szék lett összetolva és csak kora reggel másztam át az ágyra, úgy egyből kényelmesebb volt xD Aztán egy tag lelépett és már este a normális ágyban tudtam aludni végig xd Napközbe nem csináltunk semmi különöset, zenéket hallgattunk, életemben először kipróbáltam a táncszőnyeget xD meg PV-ket néztünk. A kedvencünk amit vagy 100x ha nem többször lejátszottunk, egy gagyi kis szám a オーロラ三人娘- től a オムライス azaz fonetikusan átírva a Aurora Sannin Musume - Omlett xD Hát a szövege kurva értelmes, Kael lefordított belőle pár dolgot pl: nagy szeretettel csinálom neked ezt az omlettet, meg hű de jó készíteni stb XDDD Még hajnali 5-kor is ez ment és már azt találgattuk, hogy holnap elkészítjük a paródiáját hozzá, csak mi omlett helyett bablevest csinálunk, de sajnos nem készült el végül XD Na majd legközelebb XD A PV-t itt lehet megnézni:
http://www.youtube.com/watch?v=yDomkh03PrM&feature=related
Másnap sem csináltunk túl sok mindent, beszélgettünk röhögcséltünk, a szülinapi buli meg este lett volna, de Kiyonak haza kellett mennie és nemsokkal utána én is mentem haza, az utolsó busszal.
Pedig épp kezdtek megérkezni még többen, meg Álmos koktélt is csinált xD A többiek maradtak, szal csak mi ketten léptünk le, de hát ez van én még szívesen maradtam volna xD
Összességében nagyon jó volt a szilveszter is meg az albérletben az a 2 nap lazulgatás is :D
Hulla fáradtam értem haza, láccott, hogy nemnagyon aludtam ki magam az albérletben, mert késő éjszakáig , sőt hajnalig fent voltunk. Nah, megérte felmenni Pestre megint csak!:D
B.U.É.K.! Bai-bai~!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése