2011. március 25., péntek

# 287. Plunklock Halo 2.,hajvágás,pigg..


Itt már beszéltem az új bandáról :D Na már msot nem nyalásból,csak kurvára unatkoztam,így lerajzoltam az énekest manga szerűen xD Aztán meg betaggeltem fészbukon,és kurvára teccett neki a rajz ,mert írt facebookon is :D Szerintem én voltam az első aki fan-artot rajzolt neki xD
Még a japán blogjába is felrakta,mert hát ugye ők azt használják jobban.De csak az láthatja aki ott felvan véve barátnak neki.
Vágtam hajat xD Hátul hosszú volt ,meg idegesített,hiába vasaltam ki azzal a szarral egy idő után megint "felkancsalodott" a hajam vége xD De nembaj,így majd megtom jobban csinálni hátul ilyen nagyobb tüsibe,meg jobban feltom tupírozni xD Meg fel is frissült,jó rég volt már vágva belőle.Na de oldalt maradt ugyanolyan.
Hát ennyi..ja és PIGGen msot így néz ki a karakterem x3 Bár mostanában nemnagyon jáccok,mert online nemtok kivel,akik régen jáccottak leléptek.Szal aki jáccik az vegyen fel barátkeresőbe lacika1988 a nevem asszem xD

2 megjegyzés:

  1. szia énis fentvagyok piggen, de még nagyon uj vagyok xD
    umm nemtudom hol tudlak felvenni, de ha gondolod bejelolhetsz :S : 3
    Millay a felhasználom a karakterem meg Gaa-chan .... nemtudom mejik kell tejobanérted xD ^^
    ja és nagyon jo lett a rajz :D

    VálaszTörlés