2011. március 22., kedd

# 286. Kimono féleség xD

Emlékeztem,hogy nekünk volt valami hálóing/kimono féle ruhánk.De nem emlékeztem pontosan hogyan is nézett ki.A szekrényben kutakodva meg is találtam.LOL Hát azért nem teljesen olyan mint elképzeltem :D Pl,azthittem hogy hosszú a karja,de kiderült hogy nem.Emlékeztem hogy van rajta egy sárkány minta is,de hogy a feje hogy ennyire gagyi legyen... :D Ahogy Gabi mondta drágonbórus xd (Dragon Ballos).Van rajta még valami írásjel,amit a tököm se tudja mit jelent,sőt szinte biztos vagyok benne,hogy nem is japán hanem kínai.Amúgy van már vagy 15 éves a cucc ha nem több XD Majd erre megyek Orochi koncertre (nahjó nem :D xD )Itt meg egy szám,most ebbe vagyok beleőrülve.,szal tessék meghallgatni legalább egyszer XD Para:noir - Re:gret


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése