2011. március 1., kedd

# 280. Gyarmaton Miyuuval és Domival :D

Lementem gyarmatra Miyuuhoz és Domihoz a hétvégén :D Kijöttek elém a buszhoz,utána mentünk a Tescoba vodkát venni xD Megvettük és beültünk valami kiskocsmába,nemtom már mi volt a neve xD Ott kemény 1 kólát vettünk,és mindig töltöttük bele a pohárba sunyiba a vodkát a kólával xD Érdekes volt hogy mikor odajött a pultos csaj elcuccolni mindig hol ugyanannyi volt a pohárba hol meg több xD És jáccottunk egy jó játékot is,kb annyi a lényege hogy vannak cetlik,amire felvan pl: szeretem xy-t és húzni kell egymásról a cetliket,mintha egy pakli lenne,és ami igaz rád,akkor ihatsz a piából,ha nem igaz, akkor nem iszol,és húz a következő és így megyünk körbe körbe xD Ezután mentünk a táncházba,hát a zene az szar volt,mondjuk hol tuc-tuc szólt hol meg idegbeteg zene de elment,annyira nem figyeltem rá xD Táncoltunk,meg vettünk sört is ,ellenkeztünk egymással meg mittomén xD Harapások még most is fájnak xd
Aztán összeismerkedtem egyik barátnőjükkel,táncoltam vele meg stb,aztán az expalija majdnem leszedte a fejem,sikerült is volna neki amilyen nagy darab hozzám képest xD
Na de 3 óra körül kitaláltuk hogy gyerünk el Domihoz mert itt már unalmas,szal felmentünk mind a hárman,ettünk virslit xD Aztán aludtunk,csak tőlem nem lehetett mert senkit sem hagytam aludni főleg Domit,mert pofáztam neki a hülyeségeimet xD Az ágyon alig fértünk el xd Aztán egy idő után domi megunt és inkább felkelt xDD
Na aztán reggel 7kor el kellett húznunk a csíkot xD Segáz,levittek autóval a buszmegbe és húztam haza xD Faxa éjszaka volt és eseménydús xDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése