2011. március 7., hétfő

# 282. Rajz készítési menete :D

Na pénteken voltam ugye szájsebészeten,azóta sajna eléggé bedagadt a pofám,így nem is járkálok el nagyon sehova.De a vicces hogy jól is áll xD Kell hízni fejre xD
Szal mivel sehol nem voltam,rajzolgattam itthon,egy két oldalas menyasszonyt.
Elsőnek ugye megrajzoltam vázlatba.Erről képet nem csináltam mert elfelejtettem xD Mikor ez készen van általában kiszoktam húzni a vonalakat tinten-pennel,ez olyan mint egy filctoll csak jó vékony a hegye :D Ezután elkezdem színezni,hol össze-vissza,ezt-azt szinezem a rajzlapon,én nem tudok úgy haladni hogy jobbról balra pl xD Aztán mikor már csak a finomítások vannak,eldörzsölöm egy kis cetlivel ott ahol csúnya lett a színezés és úgy szebb :D Az a baj elég szarul fognak a színeseim-.- És aztán vége és mehet mappába a többi rajz közé :D A mappa már kajak tele van majdnem jó sok rajz felgyűlt :D Na egyenlőre csak ennyit tudok írni xD bai-bai~

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a rajz, már teljesen úgy rajzolsz, mint egy profi, gratulálok! Szerintem egyszer még nagyon sokra viheted a tehetségeddel!^^ ~chuuu

    VálaszTörlés
  2. Köszi :D remélem igazad lesz,de a profitól még messze vagyok^^

    VálaszTörlés
  3. Nem profi de tanulékony a gyerek :P Legyen ilyen a rajzfilmetek is akkor már van egy rajongotok.

    VálaszTörlés
  4. Köszi szépen Ádám :D reméljük úgy lesz

    VálaszTörlés