2011. március 4., péntek

# 281. Thera deleted the blog :( + Szar hét..

Amilyen jó volt az előző hétvége na ez olyan szar lesz -.- Elkellett mennem fogorvoshoz,aztán gó szájsebészet--> fáj a fél pofám.Inkább nem írnám le hogy mit csináltak.
Ennyit arról hogy Norbiékkal is elmentem sörözgetni.Most legalább 1-2hétig kuss van,enni és inni is alig tudok.Remek.Pedig beterveztem hogy többet fogok enni mint eddig,és majd edzek is.ha már mindenkinek a gyúrósköcsögök jönnek be-.-
Ezen kívül valahogy megéreztem hogy Thera törölni fogja magát a PIGGről.Láttam hogy már napok óta nem lépett be a blogjába és nem is írt,pedig minden nap szokott kb.Írtam neki gyorsan levelet PIGGen.De már nem lépett be..két nap múlva törölte a blogját mert kilépett a Danger Gangból.Szar hogy nem tudtam tőle elköszönni rendesen :( Remélem valamikor csinál új blogot,vagy belép valami új bandába.
Bye bye Thera,Best Wishes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése