2011. április 3., vasárnap

# 289. Orochi koncert és NS#25

Április 1,és Orochi koncert :D Igaz hogy nemnagyon ismertem az együttest,de már nagyon vártam,bíztatóak voltak a turnéról látott eddigi képek és videók.Szokásosan találkoztam Gabival és elkészültünk nála.Eléggé későn értünk a Crazy Mama-ba,és így sokat nem is vártunk arra,hogy kezdődjön a koncert.Felmentünk az emeletre,ott jól belehetett látni az egész színpadot.Aztán elkezdődött.
Bevonultak a tagok,az énekes pedig egyszer csak mellettünk jelent meg xD Úgy ment le a többiekhez.Nagyon lendületes koncert volt,a tagok közvetlenek,főleg Yukimura,ő nyújtogatta a nyelvét,vigyorgott,beszélt,viccelődött,fejet simogatott,meg a koncert vége előtt még felugrott a másik tag hátára és végigszaladtak a színpadon xD Szal funny volt.Nekem ő lett a kedvencem.
3-4 szám után lementem én is a színpadhoz az emeletről,és nagyjából végig lent voltam.Igaz elég kevesen voltunk,kb maximum 70-en,de legalább örültem hogy nincs tömegnyomor.Volt két gyerek az kurva idegesítő volt,ott dadogtak mindig valamit angolul az együttesnek -.- A koncert után persze adtak autogramot,én a jegyre kértem,most nem vettem semmilyen fotót.
Az összes videót nem linkelem be ide,8 darabot töltöttem fel youtubra,aki akarja majd megnézi ott. "Orochi Hungary Budapest Crazy Mama Music Pub " néven vannak fent.

Ezután mindenki elindult NS-re.Vártunk a buszra fél órát.Én eközben visszamentem,hogy hátha csinálhatok közös képet Yukimurával,mekülföldön szabad volt.Kijött szemüvegbe,de mondta hogy sajna nem-.- xD Na de hogy mért nem,nem értem,na mindegy xD Pedig még japánul is kérdeztem meg,direkt megjegyeztem hogy kell mondani xD Aztán visszagyalogoltam a buszmeghez.Naná hogy a buszmeghez vezető út egy kurvákkal teli utca volt.XD Mindegyik mondja hogy "gyere dugj meg". Mindig is ezt akartam hallani egy nő szájából,de nem kurváéból XDDDD
Na odaértünk NSre,egyből piámat kipakoltatták áá xD Bent már ott voltak Nikyék.A zenékre szokás szerint nem figyeltem,engem ilyenkor csak a társaság érdekel.Sajna Gabit kidobták egy idő után,persze igazságtalanul.-.- Egy kis idő után haza is ment :/ Egy csajnak meg totál vér volt az egész keze O.o A többi ismim elvolt foglalva,még néha Évivel beszéltem.De aztán Lejlához és Ádámhoz csapódtam:D Elvoltunk.vettünk kevéske sört,bort,az a baj hogy kurva drága a sör úgyhogy én nem is ittam sokat xD Aztán üldögéltünk,beszélgettünk,ment a hülyéskedés xD Am kurvára utálom azt a hülye beesett szememet a képeken,meg stb stb,de azért felteszem,hogy emlékezzek rá ha majd visszanézem a bejegyzéseket :D Szal csináltunk pár képet:
És Lejla annyira cukiiii nyiffnyuffnyáff *-* Nem bírtam ki hogy ne piszkáljam a kis pofikáját XDD
és és imádom a szemét *-* gyönyörű *-*
Végül a bulinak vége lett úgy hajnali 5 körül,elköszöntem mindenkitől.Nikyvel,Álmossal és Kaellel folytattam utamat xD persze rosz irányba,így csak mentünk mentünk végül buszoztunk xD A nyugatinál még szarakodtunk egy kicsit,találtunk ilyen nagy széket,annál pózoltunk xD Sétáltunk,aztán elköszöntem tőlük,és mentem a buszomhoz.Hulla fáradtan értem haza,de megérte elmenni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése