2009. augusztus 24., hétfő

# 102. Nyári Animecon :D

PÉNTEK
Hát felértem a pecsához elég hamar,de már azért szép számmal voltak ott emberek már dél körül is attól függetlenül hogy 2-től van nyitás.Elkezdtem körbenézni,közben kiabál valaki hogy Lacika lacikaa én meg lesem hogy ki az és odaszalad két csaj,be is mutatkoztak,de már nem emléxem a nevükre xD Mondom kik ezek?xD És annyi h myvipen láttak ,meg ebbe abba a klubba :D jolvan mondom :D nah mindegy,aztán beálltam szépen a sorba ami eléggé hosszú volt XD De szépen lassan kezdett haladni,és úgy fél3ra be is kerültem XD Persze mielőtt bementem vna elvették a kólámat hogy nemlehet bevinni,rohadjanak meg.Volt egy teli flakon ice teám,azt mondták hogy adjam oda a másik oldalon lévő őrnek és majd vissza kapom ha kijövök.Hát mivel nemnagyon figyeltek,basztam odaadni,szépen bementem vele XD Belenéztem programfüzetbe,látom most még nemnagyon van érdekes dolog hát körbenéztem.Azzal eléggé elment az idő,aztán néztem 1-2 harcművészeti bemutatót.Vártam hogy Haru hívjon hogy jön mégis,de nemjött.Ismerősökkel sem találkoztam,így a nagy unatkozásba elkezdtem fényképezni pár cosplayest xD
Hát Ő kurvajol nézett ki élőben,de olyan hülye fejvágást kaptam el,hogy szar kép lett xD

Aztán kezdtek többen érkezni,valaki nagyon szép kimonóban.Időközben volt sok érdekes előadás.Pl 1-2 embert felöltöztettek kimonóba hogy hogyan is kell felvenni,aztán a történetéről beszéltek.Egésznap voltak sátrakban árusok is rengeteg japán kajával.Én nemmertem rá költeni a pénzt mert drága volt,meg lehet megsem enném XD Aztán találtam az asztalon egy kis kaját,megkóstoltam,nemtom mi volt az de kurvára savanyú volt XD Találkoztam Son-Gokuval is :D XD Nemtom hogy állította be a haját így,de kurvajó.

Volt még teaszertartás,harcibemutatók,japánfilm vetítés,Haiku előadás is.
Ezekből néztem megint egy párat,aztán megint őrült fényképezésbe keztem XD
Ő olyan kis aranyos volt *-*

Nemtom,lehet a Hellsing miatt,de nekem Ő is teccett nagyon XD

Itt egy szép kimonos csaj:

Aztán megláttam a kajáknál,a japán sört XD Nah mondom egy ilyet vennem kell XD Látom 800ft,nah mondom oké drága,baszok rá 1x élünk,megveszem.Odamegyek pulthoz mondom mi kell,odaadom a pénzt erre meg a srác elkezdené a pohárba önteni.Mondom nekem pont hogy az üvege miatt kell,hazaakarom vinni.Erre mondta hogy nem adhatja oda a szabályok miatt.Mondom akkor bocs de nemkell...oké mondta hogy megérti,vissza is adta a lóvét.Aztán nézek még körbe,megláttam máshol is a sört,ráadásul kétfélét xD Mondom itt ellehet vinni az üveget?Mondta a pultos hogy el,de a szabályok tiltanák,ugyhogy dugjam el a táskába xD Mondom oké,és itt még olcsóbb is volt,500ft,szal vettem 2 japán sört:Kirin Ichiban-t és egy Asahi-t :D
Aztán végre eljött az este 8 óra,elkezdődött Nakagawa Karin kotokoncertje :D Hát csináltam róla egy csomó képet és videót XD
Ilyen tradicionális zenét játszott,néha énekelt is hozzá.Nekem teccett.


Hát tartott olyan másfél órás koncertet.Aztán mondom egye fene kérek autogramot XD Erre várni kellett,meg még csináltam is vele egy közös képet XD


Aztán már csak vetítés volt,az meg már nem érdekelt,szal elindultam Haruhoz.Csöngettem,várni kellett mire kijött.Bementem lepakoltam,lezuhanyoztam,pihentem,nagyon fáradt voltam xD Betettem a sört a hűtőbe.Este még tvztünk,aztán ahogy lefeküdtünk el is aludtam hamar.

SZOMBAT
Másnap úgy volt hogy jön Haru is velem,pedig jegye az nem is volt XD Hogy majd én odaadom neki az enyémet 1 órára.Oké odaértünk,modnta hogy ne menjek be egyből,sétáljuk két kört hátha megtalálja ismerőseit.Így is lett,aztán találkozott 1-2 emberrel,én meg bementem.Megint sok cp-s,és a sátrakban már nem kaják hanem minden anime-mangával kapcsolatos cucc.Kapkodtam a fejem,nemtudtam mire kéne elbaszni a pénzt X) Annyi minden kellett volna,de nemtudtam mit vegyek xD Nem hamarkodtam el inkább még szétnéztem,fényképeztem is megint.


Aztán ahogy ki be szaladgáltam,én is találkoztam ismerősökkel X) Meg megint odajöttek h jajj tom ki vagy (csak én nem tom h te ki vagy xD ),találkoztam végre Miyuuval is :3

Na mind1,időközben odakinnt mondta Haru hogy hazamegy,és elhozza a tavaszi piros jegyét és majd azzal megpróbál bejutni.Sikerült is neki,nemnézték rajta az évszámot,így bejutott ingyen XD Nah mondom jólvan,majd én is ezt csinálom legközelebb xD Egy kicsit szétnéztem vele,aztán külön akart lenni a barátnőjével -.- nah mondom jolvan menjetek,nekem mindegy.Néztem AMV-t,aztán szépen vettem dolgokat xD Megvettem a Death Note és a Hellsing 3.és 4. kötetét.Aztán Vettem FMP Fumoffu mindkét DVD-ját.És ezzel szépen el is ment a legtöbb pénzem xD
Elvoltam még 1 ideig,aztán kezdett este lenni,és Timivel hazavittük a cuccokat,lepakoltunk,hajbeállítás és így mentünk vissza afterpartyra xD Nah hát jó zenéket adtak,viszont kibebaszottul meleg volt abban a helyiségben.1-2 "táncoltam" Én is xD Aztán megjött Near is,leültünk ilyen asztalokra ott beszéltünk egy páran.Timi bnői elmentek úgy 11felé.Mi még maradtunk,Near felhívta az anyját hogy jöjjön el érte,mert nemtud hazamenni,uccsó villamos már hazament,és most mondták be hogy vihar lessz...hát basztak jönni érte :S XD Na még este találkoztam Miyuuval megint,jött ő is denszelni velünk xD Úgy éjfél felé vége lett az egész bulájnak,Mitsutól elköszöntem,aztán kilett találva hogy Near nálunk alszik xD Kimentünk,szakadt az eső.Nah remek,pulóvert fel,mentünk a villamos megállóba.Fél óra ácsorgás,gugolás után feltűnt hogy már villamos nemjön xD Near megint hívja anyjját,már a telót felsem veszi..elindultunk hát zuhogó esőben haza.Pedig Haru nemlakik túl közel,kb 40percnyire gyalog,vagy több xD Aztán megálltunk egy buszmegben,hátha az még jön.Jött is,csak annyi ember volt rajta hogy mikor kinyitotta a sofőr az ajtót potyogtak ki belőle xD Szal nem fértünk föl,elindultunk gyalog.Szakad az eső,közben én fárasztom a hülyeségeimmel Near-t és Haru-t xD 1-2-3-4 10deka parizer xD Nearnek már az agyára mentem hogy hajnali 1kor is még kiabálok a városba xD Nah aztán az eső is elállt.És széééépen lassan megérkeztünk Timiékhez.Near szaladt a hűtőhöz kóláért xD Aztán én még kajoltam egy kiflit,kóláztam,Timi lefeküdt az anyjáék ágyára hogy majd ott lessz az alvás.Én még megittam az 1ik japó sörömet.Közben Nearel laptop.Meg a hülyeségeket nyomattuk.Felmentem én is Timiék ágyába,ledőltem.Near is lefeküdt odalennt.Én fönntről kiabáltam neki 10mp-ént hogy "Near alszasz?",a lányok meg már sírtak hogy kussoljak má XDXD Aztán lassan mindenki elaludt hajanli 3körül.

VASÁRNAP
Felkeltünk,Near még aludt.Úgy ébresztettük fel hogy lefényképeztem XD

Összecuccoltam,közben Near felhívt anyját,és úgy fél órán belül jöttek érte kocsival is.Elindultunk megint conra Haruval.Most neki volt még jegye mindig ugye még a tavaszi,én meg már erre a napra nemvettem xD Odaértünk,1ből találkozott barátnőjével.Erre mondom nemenjél már be egyből msot te legyél velem idekinnt egy kicsit.Hát baszott kinnt maradni,mondom kössz bazdmeg hogy bemész (Y) Szal elkeztem unatkozni,most ismerőseimet sem találtam :/ Fényképeztem megint pár cosplayest.
Cuki *-*

Ő bejön XD

Aztán később észrevettem odakinnt Haru-t az ismerőseivel.Na modnom kéne víz,hozz nekem benntről.Mondta hogy mennek mekibe,jöjjek és majd ott töltök bele.Mondom oké,de maradj mellettem.Erre meg nem előre szalad a bnőjéhez?-.- Hát mondom basszátok meg..fel is idegesített,nem mentem velük,nem is szólta neki,csak szépen ott maradtam.Sétálgattam még,fényképeztem,aztán szépen elindultam a buszhoz.Elmentem haza a fél5el,és úgy fél úton hív Timi hogy hol vok....mondom buszon (Y)
na mindegy,este 7re hazaértem.Szépen megittam a 2.-ik söröm,feltettem a képeket és vidiket gépre,és elnézegettem őket xD
KURVAJÓ VOLT EZ A CON!!!!!!!!!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése