2009. augusztus 16., vasárnap

# 100. Micsoda 7vége xD

PÉNTEK
Eldöntöttem hogy bemegyek a városba,kemény 300ft-om volt xD.Bementem a fél5el.Verbói nemért ki időben a buszhoz ugyhogy elmentem,felcsöntgettem neki.Lejött,szatyorral a kézben xD Volt benne jó hideg,behűtött flakon bor xD De elmentünk beülni az 1ik helyre.Verbói fizetett :DD Vett sört,aztán rövidet,közben rágyújtottunk xD Aztán fél7körül mondta hogy van 1000ftos kuponja,gyerünk váltsuk be a boltba és majd veszünk belőle piát xD Elmentünk de a bolt már bezárt.Na hogy rohadjon meg xD De még ottvolt a flakon bor,elmentünk a kálváriára hogy ott majd megisszuk.Odamentünk,leültünk 1ik padra,beszélgettünk,fogyasztottuk a borost xD Fölöttünk is ültek még,1ik padon négy csaj,meg 1 srác.Aztán meg azt hallottam hogy" Hé te sapkás gyerek,bejössz a barátnőmnek,gyertek fel ide" xD Rajtam volt sapka.Mondom nem megyünk mert beszélgetünk.Aztán az 1ik fiú meg csaj lejött kérni tüzet mert cigiztek.ÉS felhívtak hozzájuk,nah jó oké felmentünk xD Hát beszélgettünk velük,lehúztuk őket cigiről meg ittunk a pezsgőjükből XDXD Egy fél órát ott voltunk,aztán ők mentek a Pécskőbe,mi meg elmentünk megkeresni Márkékat.Felakartunk menni a Kakukkba,de hallottuk hogy a Beach(bícs)-en nagy a hangzavar,na mondom tuti ők lesznek ott xD És télleg xD Ott voltunk egy kicsit,aztán nemtoom hogyan de elmentünk a templomhoz.Ott ittunk még egy kicsit.Pár ember elment haza és maradtunk 6-an.Abból kettőt nemismertem xD Na mindegy elidnultunk,és a térnél,ott volt egy full totál K.O. részeg csaj.Persze kimegy oda segíteni/jótékonykodni?-.- Márk.Nembaj hogy a fekák már ott gyülekeztek,ő mindig segít mindenkin xD Na de aztán az lett hogy kijöttek a rendőrök,majd a csajt elvitte a mentő xD Mihozzánk csatlakozott két raper gyerek,nemtom kik voltak xD
Aztán beültünk a Centrálba.Söröztünk.Mikor ott végeztünk,éppen megyünk ki és összetalálkoztunk Andival,Barbival,meg ott volt még 1 nemtom ki xD egy gyerek xD
Szal ott beszélgettünk,beszaladgáltunk WC-re,ölelkezés,beszélgetés,míííínden faszság volt XD Aztán ahogy kijöttem a mosdóból látom már Márk vkivel bunyózik,lekerült a földre.Jött az összeszólalkozás,aztán abbamaradt az egész mert szétment egymástól a két banda.Én kajak aztsemtom min kaptak össze.Na mind1,elmentünk a Kakukkfelé.Ott leültünk,bezsélgettünk.Dudu felidegesítette Barbit és hazamentek Andikával :( XD Mi meg már nemtudtunk mit csinálni,elindultunk vissza.A két raper gyerek ment a vonatjához,mi meg hát Verbói lépcsőházába mentünk.Lementünk a legalsó szintre,szétterítettük az ujságpapírokat és azon aludtunk XD Kicsit csöves feeling volt,dehát ez van,én csak röhögtem rajta XDXD Reggel hazamentünk az első busszal.

SZOMBAT
Szal hazaértünk,lefeküdtünk aludni.Délután felkeltünk,kajáltam,1 kicsit gépeztem,és mivel a Kakukkfogónak volt a 3. szülinapi bulija,ezért visszamentünk Tarjánba XD Áh totál készen voltunk,már a buszon azt beszéltük xD Vicces hogy a beugró a kakukkba 511ft volt,nekem meg volt kemény 70-ft-om (Y) XD Na szal Verbóinak becsöngettünk,beváltotta az 1000ft-os kuponját xD Lehozott megint egy flakon bort,meg 1 üveg sört.Kiültünk a Kálváriára,alig esett jó az elején megint alkoholt inni xD A tegnapról beszéltünk,meg a bunyóról,erre elkezdi Verbói hogy "Én azthittem hogy mi nyertünk" xD Meg mikor osztálytársak lettek együtt Márkal,mondta hogy pont mellette ült egy paddal és gondolta magába hogy "Én ezzel tuti nemfogok egy szót sem váltani" XDXDXD Na mindegy,időközben jött Leila is a busszal.
Megittuk a piát és elmentünk a Bícsre.Voltak ott vagy 15-en.Ott is ment a borozás xD
Giovanninak volt egy jó beszólása: elindult pisálni és megszólal hogy "na dudu leengedem a vizet a fejedről" xDDD nah ezen szakadtam xD
Meg a non-stopba is elmentünk még később venni 1-2 dolgot.Aztán gó vissza Bícsre,megvártuk a Pásztóiakat,velük együtt pont 30an voltunk ott XD Na aztán este fél9 felé már elmentünk a Kakukkfogóhoz.De egy csomóan csak kinnt ültek,meg piáltak.Eleinte nem éreztem ott jól magam,hol ide hol oda ültem,a belépőre sem volt pénzem XD Aztán eszembejutott hogy Barbiék mondták tegnap hogy a STC-ben lesznek.Nah mivel a két hely egymástól kb 20méterre van,átmentem oda XD És télleg ott voltak xD A tegnapról beszéltünk,meg mittomén még miről xD Cigit is kaptam ,sört is,egy puha széket,szal minden fasza volt XD Aztán mondom jöjjenek át a Kakukkba.Aztán az lett,hogy Esztivel mentem csak el és felmértük a helyzetet.Beakartunk menni ingyen de nemjött össze xD Na mind1,felhívta Andiékat hogy jöjjenek át,mert sokan vannak.És végül az lett a dologból hogy Ők vhogy bementek ingyen,aztán nekem meg egyik ismerősöm odaadta a jegyét,mert párban volt valakivel,és ugysem nézték már meg később mindenki jegyét xD Jah és minden 20. ember ingyen mehetett be.Na ki volt a 20.?Hát Márk -.- xD Szal mire én bejutottam már minden ismerős benntvolt,Verbói addigra már hulla meredt volt xD Aztán ment az iszogatás,beszélgetés :D Tök jó volt,már akkor jobban éreztem magam :D A zene az shit volt xD Szal eltelt az idő ahogy ment a dumálás,és nem is tom úgy fél3 körül (talán xD) vége lett a bulinak.Andiék mentek haza,szal Én,Verbói,Márk,Dudu,Leila meg Verbói egyik haverja elindultunk vissza a városba.Leültünk az 1ik padra,ott Márk elaludt,Verbói nyomatta a hülyeséget xD "Bedobok 6 sört oszt mi a geci van" xD Mivel kurvahideg volt elindultunk Verbóiékhoz,a haverja hazament,aztán Verbói mondta hogy most lehetne nála aludni mert az apja nincs otthon,csak az anyja meg tesója.És így is lett xD Felmentünk a szobájába,még kaját is hozott xD Tök rendes volt :D Aztán kapcsolt TV-t ami folyton kikapcsolódott xD Meg közben még zenét is xD Azon is röhögtem nagyot mikor behozta a pohár vizet és a fejére öntötte és csak vigyorgott XD Meg mikor leköpött egyet a szőnyegre XDXD Na,Márk elaludt,lassan Leila is,aztá Dudu is,már csak én voltam fönnt Verbóival :D betett egy kazit,Enya volt az előadó,agy ilyen megnyugtató zene XD
Itt egy link róla: http://www.youtube.com/watch?v=zdRSRTqOyi4
Szal aztán még dumálgattunk egy kicsit Verbóival,nagy aranyos volt mert betakargatta Márkot hogy nehogy felfázzon a földön mert Ő ott aludt XD És mondta hogy "Nekem az a fontos hogy Nektek jó legyen" és betakarta Márkot még valamivel :3 xD Aztán lefeküdt Ő is aludni.Csak Márk volt a földön ,Mi az ágyon xD Én már nemnagyon fértem el,úgyhogy inkább lefeküdtem Márk mellé xD Eleinte nem is nagyon tudtam elaludni,a zene az ment,én meg néztem körbe mindenkin,már amennyire láttam valamit :D Aztán lassan elaludtam...Reggel 7 óra örül félálomba voltam,Dudu meg Leila elindultak a 7:40-es buszhoz.Láttam Márk nemmegy,még Én is maradtam mert nemesett jól felkelni.Visszaaludtam,aztán fél11körül keltünk föl.Összecuccoltunk,felmentünk a Kálváriára,és ott iszogattuk az üvegből a vizet xD Még szaladgáltunk ide oda,atán elköszöntünk Verbóitól,és Márkal mentem haza a fél12-es busszal.

NAGYON JÓ VOLT EZ A HÉTVÉGE :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése