2009. augusztus 8., szombat

# 98. The Wood Handóval :D

6óra körül feljött Handó :D Gyorsan megkajáltam,átöltöztem és mentünk hozzájuk :D Netezgettünk,közben duma.Aztán hozott két üveg bort meg kólát xD Pohárba iszogattunk,jól bekevertük,és elég jó íze volt,nem ilyen szar bor volt.Nah és elkeztük nézni a régi,és még most is kedvenc filmünket.Már sokszor láttuk,de 1x sem unjuk meg.Elég könnyű beleélni magad a filmbe :D
A story:Három órával az esküvője előtt Roland elbizonytalanodik a jövőjét illetően. Slim és Mike, a két jóbarát mindig ott van, ha szüksége van rájuk. Segítenek kibogozni Roland összekuszálódott érzéseit, miközben felelevenítik a gyermekkoruk legszebb éveit és férfivá érésük pillanatait.

Szal imádjuk ezt a filmet :D Na mindegy,időközben meg azért iszogattuk is a bort rendesen xD Filmnézés után felmentem msnre és összevissza írtam a hülyeségeimet mindenkinek xD Aztán inkább leléptem róla xD Ezután hallgattunk zenét :D Mansont persze mert Gabi szereti xD Időközben elfogyott a bor,és Gabi elcsórta papája üvegjét és azt is megittuk xD
Attán hajnali 4re hazaértem XD Jó kis este volt :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése