2009. augusztus 20., csütörtök

# 101. Gabival a lesen :D

Tegnap d.u. elmentem Gabihoz mert nemtudtam mit csinálni.Bementem,ő borotválkozott,készülődött hogy majd pénzt szed a papájával.Na mondom jolvan,elkisérem és mehetek haza xD Útközben a piáláson töprengtünk,de pénzünk nemvolt elég.Nálam 250ft,Gabinál 600,de abból nemsokminden jön ki.Aztán utolértük Gabi papáját,mert ő már előbb ment el.És végül az lett a dologból hogy Gabi kért tőle még egy 500-ast xD Utána elmentünk hozzánk,és én még elhoztam 500-at.Nah let's go Sanci xD megvettünk 1,5 liter bort,6 üveg sört.Még Gabi hazament kólért hogy majd bekeverjük a borral.Végül nemtudtuk hol igyuk meg,de aztán az erdő szélére elmentünk,ki a dombtetőre és kiültünk a magaslesre :DD A kilátás faxa volt,aztán kezdett már ránksötétedni.Bekevertük a piát,iszogattuk,beszélgettünk mindenről :D Nagyon jó volt,aztán mikor már csak pár sör maradt,elindultunk hazafelé.Hol megálltunk hol elindultunk xD Kidőltünk a fűbe is :D Aztán ahogy az eget kémleltem láttam egy hullócsillagot!!*-* De nem emléxem rá hogy kívántam vna xD Hát úgy nagy nehezen hajnali 2kor hazaértem elég részegen xD Már aludtak,de bekapcsoltam a gépet,mert kajáltam is azért.Aztán nemtom pontosan,de apám bejött elkezdte mondani hogy kapcsoljam ki stb mert ha nem akkor ő fogja stb,és hát jól összebalhéztunk.Még lökdösődtünk is,anyám állt közénk T_T De aztán pár perc beszélgetés után kikapcsoltam a gépet mert már írni sem tudtam rendesen a másiknak xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése